رسته‌ها
فرمانده شیپورچیان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 20 رای
✔️ فرمانده شیپورچیان رمانی از توماس هاردی است که در سال 1880 منتشر شد و تنها رمان تاریخی وی می باشد. داستان حاضر بر شواهد کتبی و شفاهی استوار بوده و وقایع خارجی شکل دهنده مسیر آن عمدتا بازگوی غیرمبالغه آمیز خاطرات افراد مسنی است که خود شاهد عینی آن حوادث بوده اند و نویسنده آنان را که اکنون مدتهاست دارفانی را وداع گفته اند، در کودکی می شناخته است. ماجرای رمان در زمان جنگ های ناپلئونی در ویموث اتفاق می افتد.

از متن کتاب:
در روزگاری که زنان لباس های بالاتنه کوتاه موسلین به تن می کردند و سربازگیری سراسری در کشور لرزه بر اندام این جنس می افکند، در دهکده ای نزدیک ساحل وسکس دو بانوی خوشنام لیکن از بخت بد کم ثروت، زندگی می کردند؛ بانوی مسن تر خانم مارتا گارلند Martha Garland بیوه یک نقاش بود و دیگری تنها دختر او آن Anne.
آن زیبا بود. در مفهومی شاعرانه بسیار زیبا. اما آب و رنگش چیزی بود بین طلایی و خرمایی که متاسفانه تاکنون نامی بر آن نهاده نشده است. نگاهش صادق و جستجوگر بود. دهانش برشی زیبا داشت اما ساده نبود. میان لب بالایش آن طور که معمول است، پایین نمی آمد و لذا با کوچکترین فکر دل انگیزی که از ذهنش می گذشت - تا چه رسد به لبخند - قسمتی از دو یا سه دندان سفیدش خواهی نخواهی نمایان میشد و برخی این حالت را بسیار جذاب می یافتند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
408
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/04/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرمانده شیپورچیان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرمانده شیپورچیان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک