رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هنر خوب زندگی کردن
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 27 رای
کتاب هنر خوب زندگی کردن، می‌تواند تا حد کافی مؤثر در توسعه ادراک و فهم عموم در جمیع مسائل زندگی به شمار آید. نویسنده این کتاب آندره موروا است.
کتاب راهنمای روش زندگی و یا هنر خوب زندگی کردن معلم یک زندگانی مترقی با تمام خصوصیات جدید آن به شمار می‌رود، هنر فکر کردن به نظر نویسنده بزرگترین قدرت و بهترین وسیله به دست آوردن سعادت است؛ در رمز دوست داشتن راز زندگانی سعادتمند و رمز تشکیل عائله خوشبخت به خوبی پدیدار است.
به نظر موروا کار، بهترین وسیله اعمال قدرت و معرف درجه توانایی و قدرت شخصی است و هیچ هنر و صنعتی برای یک فرمانده ارتش و یا یک وزیر ارتش تقوی و برتری نفسانی که موروا معلم آن است ندارد. در راه پیر شدن نیز هنری است و این هنر را موروا با قلم سحّار خود به رشته تحریر درآورده است. عظمت مقام موروا در واقع اجازه می‌دهد که نسبت به همه مردم از کوچک و بزرگ و وزیر و دبیر، معلم و آموزگار باشد.
آندره موروا در این کتاب هیچگاه دنبال تعلیم اصول رایج ترقی امروزی، یعنی خدعه و تزویر و ریا نرفته و مانند فیلسوفی همه جا اصول صداقت و درستی و راستی و نیک نفسی را تعلیم داده است. همانطور که بین شخصیت این مرد بزرگ با نویسندگان جدیدی که نظر این عنوان کتاب نوشته‌اند، بسیار فاصله است و بین اثری که او به وجود آورده با آثار دیگران این اختلاف و مباینت مشهود و آشکار می‌باشد. راهنمایی روش و هنر زندگی، کتابی است که وجود آن در خانه هر روستایی و شهری، هر شاگرد و هر فرمانده لازم و واجب است؛ بر معلمان و رجال دلسوز و مردان مطلع به ضعف اخلاق و فرهنگ لازم است که این کتاب را به منظور راه و روش جدیدی در زندگانی به همه کس و به همه جا ارائه نمایند تا شاید بدین وسیله راه جدیدی در ترقی و جنبش زندگی همگان پدید آید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/11/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنر خوب زندگی کردن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
حساب نعمت هایت را داشته باش، نه مصسبت ها
حساب داشته هایت را داشته باش، نه باخته ها
حساب خوشی هایت را داشته باش، نه غم ها
حساب دوستانت را داشته باش، نه دشمن ها
حساب سلامتی ات را داشته باش، نه ناخوشی ها

************************************
گذشته را نمی توان بازیافت، اما می توان از آن درس آموخت.
آینده نیز از آن ما نیست، هرچند که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.
زمان واقعی فقط الآن است، پس آن را دریاب که امروز از آن ماست.

کبیر اندر کبیر عزیز
از شما به خاطر آپلود این کتاب باارزش ممنون و سپاسگزارم. 8-)
هنر خوب زندگی کردن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک