رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کتابخانه بابل و 23 داستان دیگر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
✔️ داستانهای این مجموعه عبارتند از:
جاودانه / مرد مرده / داستان جنگجو و اسیر / شرح حال تادئو ایسیدورو کروس / اما سونس / خانه‌ی آستریون / جستجوی ابن رشد / نوشته‌ی خداوند / دو پادشاه و دو هزار تو / انتظار / مردی در آستانه / تلون / اوکبر / اربیس ترتیوس / پیرمنار مولف دن کیشوت / کتابخانه‌ی بابل / بررسی آثار هربرت کوآین / فونس یا حافظه / پایان / ماجرای روسندو خوارس / گایاکیل / دیگری / آئینه و نقاب / دیسک و کتاب شن

درباره داستان کتابخانه بابل:
در این داستان راوی بورخس توضیح می دهد که چگونه جهان او از تعداد بسیار زیادی اتاق شش ضلعی در مجاور هم تشکیل شده است. در هر اتاق ، یک ورودی بر روی یک دیوار وجود دارد ، ملزومات برای بقای انسان در یک دیوار و در چهار دیوار دیگر قفسه کتاب. گرچه ترتیب و محتوای کتاب ها تصادفی و ظاهرا کاملا بی معنی است ، اما ساکنان بر این باورند که همه ی این کتاب ها ممکن فقط 25 شخصیت اصلی 22 حرف ، دوره ، ویرگول و مکان) هستند. گرچه اکثریت قریب به اتفاق کتابهای موجود در این جهان کاملا نامفهوم و گنگ است ، اما این کتابخانه همچنین باید در جایی ، هر کتاب منسجمی را که تاکنون نگاشته شده ، یا ممکن است تاکنون نوشته شده باشد ، و هر نسخه احتمالی یا کمی غلط هر یک از این کتابها را در بر بگیرد. راوی خاطرنشان می کند که این کتابخانه باید شامل کلیه اطلاعات مفید ، از جمله پیش بینی های آینده ، شرح حال هر شخص و ترجمه های هر کتاب به همه زبان ها باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/07/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتابخانه بابل و 23 داستان دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
7
[quote='کتاب دزد']این کتاب را از کجا میتوان دانلود کرد؟ کسی خبر دارد؟[/quote]شک نکنید که برای هر قفلی کلیدی در دستان خرتوخر گرامی هست!از او بخواهید تا لینکی مرحمت بفرمایند;-)
اگر امکان دانلود این کتاب وجود نداره، پس چرا اینجا گذاشتید؟ اگر منظور معرفی اولیه گتاب هست، سایت های دیگر مقالات کامل تری برای معرفی این نویسنده و آثارش دارند.
باسلام
میشه یکم از موضوع ومحتوای این کتاب رو بگید مثلا داستانهایی که رو جلد کتاب بش اشاره شده درمورد چیاست و درباره خود نویسنده هم....
ممنون;-)
در نام مترجم، گویا \"کاوه \" صحیح باشد.

بله ایشون درست میگن....لطفا اصلاح کنید.....فک کنم چون اسم نویسندش همش \"خ\" داشت گفتن اینم یه \"خ\" بذاریم تهش ..به قول استادمون شانس میاره واسمون!!!:D

تازگی چیزی نیست،
جز نسیان؛
و فراموشی موهبتی ست،
که می توان با آن چیزهایی دیگر به دست آورد؛
چیزهای تازه.

تشکر از آپلود کننده ی محترم دوستدار شعر و کافکا،
بابت آپلود کتابخانه ی بابل،
از بورخس،
جانشین بلافصل کافکا.
که اگر در نویسندگان و فیلسوفان قبل از کافکا،
چیزی از کافکا می یافت،
معتقد بود که اگر کافکا چیزی نمی نوشت،
اینان ملاحظه نمی شدند.
و پارادوکس بورخسی از همین جا ناشی می‌شود که: هر نویسنده‌ای اسلاف خود را می‌آفرینند.
سلام دوستان
من خودم این کتاب و خیلی های دیگر رو دانلود می کنم ولی عذاب وجدان می گیرم
تو این وانفسای کتاب و کتابخوانی توی این مملکت با این تیراژهای پایین ، کاش می شد ناشرین و مترجمان عزیز و زحمتکش کشور را به طریقی حمایت کرد که مثل سایت های آمازون و ... بشه فایل کتاب رو با پرداخت مبلغی مثلا نصف نسخه چاپی از سایت خریداری کرد و زحمت های ناشر و نویسنده و مترجم را ارج نهاد.
مرسی
از بورخس اگه بازم کتاب داری بزار .مرسی خر جان
با سلام و تشکر
در نام مترجم، گویا \"کاوه \" صحیح باشد.
کتابخانه بابل و 23 داستان دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک