رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تمام کن این قصه را
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 251 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 251 رای
رمان 164 صفحه ای که داستان زندگی دختری به اسم مینا رو به تصویر می کشه که عاشق پسر خالشه اما طبق رسم ورسوم با پسر عموش ازدواج می کنه اما به علت بچه دار نشدن سرش هوو می یارن و اون هم به حالت قهر به خونه ی پدریش برمی گرده و اونجا می تونه با مجید پسر خالش رابطه بر قرار کنه در حالی که هنوز شوهر داشت و....................
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
elmira2008
elmira2008
1388/06/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تمام کن این قصه را

تعداد دیدگاه‌ها:
12
متاسفانه هیچ کدوم از کتاباتون دانلود نمیشه مردم را سرکار گذاشتید:-( یا سایت را تعطیل کنید یا فکری:stupid: به حالش کنید(?)
هنوز نخوندم اما امیدوارم قشنگ باشه . ممنونم
خوشم نیا مد.علی اگر عاشق واقعی بود می گذاشت مینا به ارزوش برسد نه اینکه به خاطر دل خودش او را اسیر این زندگی کند.غمگین و رنج اور بود.:(((!)
در کل رمان قشنگیه ولی خوب بعضی چیزاش غیرقابل قبوله(!)(!)
داستان قشنگي بود موضوع جالبي هم داشت ممنون از زحمات شما
وجود افرادی مثل علی از نوادر روزگارن!!! نمی تونم تصور کنم مردی با این شخصیت وجود داشته باشه و بتونه این طور مسائل رو تحمل کنه آن هم فقط به خاطر عشق!!! چنین مردی در این طرف آبها هم پیدا نمیشه تا چه برسه مردی ایرانی!!!! به آقایون توهین نشه!!!! ولی به ندرت همچین مردی رو میشه یافت. خوب و بد شخصیت این مرد مهم نیست، مهم وجود داشتن چنین مردیه!!!!که بعید می دونم.
بهونه جان تمام کن این قصه را یه رمان 164 صفحه ای هستش داستانش هم زندگیه یه دختره هستش به اسم مینا که پسر خالش رو دوست داره اما طبق رسم ورسوم با پسر عموش ازدواج می کنه و.................
تمام کن این قصه را
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک