رسته‌ها
آکادمی خون آشام  - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 121 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 121 رای
مترجمان: سارا خاقانی، ساناز اسدی، موژان فروز، نسیم معین درباری، فتحیه گودرزی، شیما گروسی، نگار شاهمرادی (تیم ترجمه وبلاگ دوران اژدها )

آکادمی خون آشام - جلد 2 - سرمازدگی
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=47331

آکادمی خون*آشام یا The Vampire Academy ، مجموعه ایست فانتزی و ادامه دار با تم خون آشام و رومنس، اثر ریچل مید ، که فعلا چهار کتاب آن به نام های آکادمی خون آشام، یخ زدگی، بوسه ی سایه ، و پیمان خونین چاپ شده اند.
شخصیت اصلی این سری دختر نوجوان و نیمه خون آشامیست به نام رز هاتاوی. او در «آکادمی سینت ولادیمیر » آموزش می بیند که چگونه با استریگوی مبارزه کند. کتاب چهارم، اولین کتاب این مجموعه است که در داخل آکادمی اتفاق نمی افتد.
کتاب پنجم نیز با نام پیوند روح در آپریل 2010 و کتاب ششم در اواخر همان سال چاپ می شوند.این مجموعه در دنیایی اتفاق می*افتد که دو نژاد از خون*آشامان بر روی زمین زندگی می*کنند: استریگوی و موروی.
« استریگوی » خون آشامی پلید و نامیرا هستند و افراد بی گناه را کشته و از خون آنان تغذیه می کنند.آنها قصد دارند با افزایش نژاد خود، اشراف زادگان موروی را به طور کامل از بین ببرند.موروی می توانند به میل خود با خوردن خون یک انسان،و یا به اجبار به استریگوی تبدیل شوند.اگر یک استریگوی خون یک موروی،دمپایر و یا انسان را بخورد و دوباره همان خون را به آنان بنوشاند، به استریگوی تبدیل می شوند.
در مقابل، «موروی» خون آشامانی صلح طلب هستند، و از نیروهای بنیادین آب، آتش، زمین و هوا ، تنها برای برقراری صلح استفاده می کنند .
آنان از نیروی بدنی ضعیفی بر خوردارند و به هیچ عنوان جادوی خود را در جنگ به کار نمی برند، به همین دلیل نگهبانانی از نژاددمپایر همواره از آنان محافظت میکنند. دمپایر،به نژاد نیمه خون آشام اطلاق می شود. این نژاد می تواند حاصل ازدواج موروی با انسانها و یا موروی با دمپایر باشد.
دو دمپایر هرگز از یکدیگر دارای فرزند نمی شوند .
نام های استریگوی، موروی و دمپایر از اساطیر رومانی و بالکانی برگرفته شده اند.
رز هاتاوی یک دمپایر و محافظ شخصی یک موروی به نام لیسا دراگومیر می باشد. او در آکادمی خون آشامِ «سینت ولادیمیر» یاد می گیرد که چگونه با استریگوی مبارزه کند، و توسط یکی از محافظان بزرگ *تر لیسا ، دیمیتری بلیکوف ، آموزش می بیند تا با استفاده از سه روش قطع کردن سر، بیرون آوردن قلب استریگوی به وسیله ی خنجر نقره ای، و سوزاندن، آنان را بکشد .
رز در این سری کتب با خطرات گوناگونی روبرو می شود، اما مهمترین این خطرات در محبتی نهفته است که وی نسبت به معلم خصوصی خود احساس می*کند ...
شخصیت های اصلی کتاب عبارت اند از:
رز هاتاوی
دیمیتری بلیکوف
لیسا دراگومیر
آدریان ایواشکوف
در این مجموعه هر خون آشام هنگامی که به سن بلوغ میرسد، بر اساس استعداد ذاتی خود در یکی از عنصر های چهارگانه ی آب،آتش،هوا و زمین تخصص مییابد.به مرور روشن میشود که عنصر پنجم،روح نیز جزو نیروهای بنیادی بوده،اما تنها تعداد بسیار اندکی از آن برخوردارند. عنصر روح قابلیتهای جدید و عجیبی را در فرد به وجود می آورد.از جمله قابلیت هایی که تاکنون کشف شده اند می توان به شفا دادن،ایجاد پیوند،دیدن هاله*ی انرژی در اطراف دیگران،فرمان دادن،خواندن افکار و حضور در خواب دیگران اشاره کرد.

منبع: انجمن دوران اژدها
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
476
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amyle
amyle
1391/06/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آکادمی خون آشام - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
63
کتابش عالیه,ترجمه روانی هم داره ,پیشنهاد میکنم فیلمشم ببینید که سال2014 اکران شد;-)انتخاب بازیگرا عالیه من به شخصه عاشق شخصیت و استایل رز شدم
و اینکه فیلم کاملا وفادار به کتابه,ممنونم از دوران اژدهای عزیز واسه ترجمه ى رمانای خوب:-*
[quote='aiablack']بچه ها این آدریان داستش چیه که وقتی اومد ویراستار گفت آدریانم وارد داستان شد؟ کی هست ای اصن؟(هنوز جلد دو رو تموم نکردم)[/quote]
یه سلطنتی از خانواده ی دیاشکوف که مثل لیزا قدرت روح داره
فیلمش رو که ببینی بیشتر داستان رو درک می کنی. عالیه این مجموعه
سلام^^
اشتباه لینکا رو گذاشتین:baaa::))
تاپیک دانلود جلد 2 رو 1 گذاشتین و تاپیک جلد 1 رو دانلود جلد 2 گذاشتین:دی
ممنون که همه چپترهارویک جا در یک جلد ارایه دادین:-)8-):x
بچه ها این آدریان داستش چیه که وقتی اومد ویراستار گفت آدریانم وارد داستان شد؟ کی هست ای اصن؟(هنوز جلد دو رو تموم نکردم):stupid:
نیلو خانم کی گفته داداشی شوته البته معلومه برا شما ها شوته منه بدبخت بیچاره اولین نفر باید اونجا همیشه وایستم ازم درس بپرسه حالا اگه خونده باشم عمرا اگه ازم بپرسه بله شما ها شانس دارید (?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)
یه درصد فکر کن تو کتابناک باشه فردا من و تو و کل کلاسو بخخخخخخخخخخخخخ:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:)):)):)):)):)):)):)):)):)):))
بعدم درسمو خیلی وقته خوندم:baaa::)):)):)):))
آکادمی خون آشام  - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک