رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بازرگان اسوه تقوی و صداقت
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 37 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 37 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mrshakiba
mrshakiba
1391/03/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازرگان اسوه تقوی و صداقت

تعداد دیدگاه‌ها:
8
آقای رامین 12345
توی کامنت اول گفتی: فریب نخورید ابراهیم یزدی جاسوس سیا ست و این ملت هرچه بدبختی دارد گردن این آدم است!
توی کامنت دوم گفتی جاسوس است چون یزدی توی امریکا مزرعه داشته و استاد بوده، ولی ول می کند و به سراغ امام خمینی می رود و ....
دوستان سطح استدلال رو ببینید! با این وصف خیلی ها باید جاسوس باشند که در بحبوحه انقلاب زندگی در اروپا و آمریکا را رها کردند به امید و آرمانی (حالا درست یا غلط) به جریان انقلاب پیوستند و هرکدام سهمی در این واقعه داشتند.
در مورد گوادلوپ هم صحبت شما علمی نیست ... هنوز نمی توان اظهارنظر قطعی و دقیقی در مورد اون نشست کرد. اظهارنظرهای موجود هم جامع و مورد توافق همه نیستند و هنوز خیلی چیزها روشن نیست.
آقای عزیز!
دین به کنار. اخلاق و شرافت حکم می کند آدمی حتی در نقد دشمنش هم منصف باشد. هرکسی را به این سستی جاسوس و مامور سیا قلمداد نکن.
تصور نکن اگر به آدمی مثل ابراهیم یزدی (هرچقدر هم که منتقدش باشی)و یا مهندس بازرگان، شیخ مهدی بازرگان گفتی تحقیرش کردی. نخیر آقا، گفتار و اعمال ما آینه ای ست روبروی خودمان و شخصیتمان.
عزت زیاد
قای عزیز! فضای فرهنگ و اندیشه فضای تبادل نظر و نقد است. چنین ادبیاتی شایسته کتابناک نیست.
برای اتهام پراکنی و افشاگری در مورد لیست جاسوسان سیا به ستون خوانندگان روزنامه کیهان مراجعه فرمایید.
برو کتاب آخرین تلاش ها در آخرین روزها را بخوان خاطرات خود ایشون هست ایشون توی آمریکا استاد دانشگاه بودن یک مزرعه هم داشتند به محض اینکه امام می خواهند بروند کویت ایشون پا می شوند می آیند عراق تا آیت الله خمینی را ببرند پاریس تا در معرض دید رسانه ها باشند مذاکره با آمریکایی ها هم کار خود ایشون بود(گودالپ-ژیسکاردستند)ببخشید شما اسم این کار را چی می گذارید بگید اسمش را من بدونم؟
درسته که به مهندس بازرگان و روند سیاسی و اعتقادیش انتقادهای زیادی وارده ولی دور از ادبه که این جوری ایشون رو هجو کنیم. والله العالم.
دوستان فریب اینجور نوشته ها را نخورید بزرگترین مسئول بدبختی امروز ما ابراهیم یزدی مامور سیا هست نفر دومش هم همون شیخ مهدی بازرگان هست

آقای عزیز! فضای فرهنگ و اندیشه فضای تبادل نظر و نقد است. چنین ادبیاتی شایسته کتابناک نیست.
برای اتهام پراکنی و افشاگری در مورد لیست جاسوسان سیا به ستون خوانندگان روزنامه کیهان مراجعه فرمایید.
یزدی در فرم انتخاباتی خود، واژه «اعتقاد» را در عبارت «اعتقاد به مبانی قانون اساسی» خط زده و عبارت «التزام» را جایگزین نموده بود
من هم با رامین جان موافقم .
رضا شاه هر چقدر بد بود یک کارش خیلی مفید بود و آن معاوضۀ 100 روشنفکر غربزدۀ ایرانی با یک خر آلمانی بود .
آلمانها همیشه از این معامله به تلخی یاد میکنند و آنرا باعث سرشکستگی خود میدانند .
دوستان فریب اینجور نوشته ها را نخورید بزرگترین مسئول بدبختی امروز ما ابراهیم یزدی مامور سیا هست نفر دومش هم همون شیخ مهدی بازرگان هست (!)(!)
بازرگان اسوه تقوی و صداقت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک