رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درد سیاوش
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 49 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 49 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درد سیاوش

تعداد دیدگاه‌ها:
5
جلال آریان که در کتاب عشق و مرگ صحبتش را کردیم خواهری به نام فرنگیس دارد . فرنگیس نیز دختری به نام ثریا دارد که قرار است با پسری به نام خسرو ازدواج کند و جلال به ایران آمده و در جشن آنها شرکت دارد . شب عروسی شهروز عموی دیوانه خسرو جشن را بهم می زند و می گوید شما باید تقاص خون برادرم را بدهید . به دنبال این موضوع خسرو همه چیز را ترک کرده و به جست جوی دلیل مرگ پدرش می رود . پدر اصلی او سیاوش در زمانی که خسرو یک ساله بوده فوت نموده . سایوش مردی بوده متفاوت از سایرین وارسته و زیبا .....
کتاب متوسطی بود . داستانش قشنگ و زیبا بود ولی به نحوی بود که همون اول کل قضیه رو لو می داد و اگر بقیه داستان را دنبال می کردید صرفا هدفتون پیگیری نثر نویسنده بود . گرم بود لحن داستان ولی توضیحات اضافه زیاد داشت .
مردم زندگی عادی خود را می گذرانند – یعنی به سر و کله هم می پرند ، قهرمانان خود را می کشند و بچه های خود را به خاک می سپارند . ایرانی بودن ساده است : پسر با پدر بد ، پدر با پسر بد ، دختر با مادر بد ، مادر با دختر بد ، زن با شوهر بد ، شوهر با زن بد ، مادر با بچه بد ، بچه با مادر بد ، خواهر با خواهر بد ، برادر با برادر بد ، معشوق با عاشق بد ، عاشق با معشوق بد ، و .... جامعه ایران ساده است .
سلام فایل درد سیاوش دانلود نشد واعلام کرد که فایل دانلود شده خوانده نمیشود لطف بفرمایید بررسی کنید باتشکر:((
کتابی گیرا و آموزنده. من پیشتر کتابهای اسماعیل فصیح رو خواندم و این یکی از همه آنها جذابتر و دلنشین تر است. خواندن این کتاب را به همه توصیه می کنم. اسماعیل فصیح با بهره گیری از شخصیتهای حقیقی زندگی خودش و زندگی در محاله های تهران (درخونگاه) و همینطور سپری کردن عمری را در آبادان و صنعت نفت کتابهاش را نوشته و تهیه کرده اما این یکی از همه آنها جدا و سرگذشت شخصی رو بازگو میکنه و ظلم و ستم قشری از افراد جامعه را بیان می کنه که تابحال در اندک رمانی من آنرا دیدم. خواندن این کتاب نشان می هد که نویسنده باید اشراف کامل به شخصیت های در ادیان های گونانگونی که در داستان خلق کرده را دارد روجش شاد.
با سلام و خسته نباشید و تبریک عید فطر خدمت تمامی دوستان دست اندرکار سایت کتابناک و کاربران گرامی؛
می خواستم بدونم امکان دریافت کتابها چه وقتی آزاد می شه با توجه به پربار بودن سایت از لحاظ کتابهای مورد علاقه کاربران. در صورت امکان اطلاع رسانی فرمایید. با تشکر بابابی پردیس 91.5.31
درد سیاوش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک