رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قهر دریا
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
513 صفحه

✔️ در ابتدای داستان چنین می خوانیم:
لنگه در کج و کوله قهوه خانه با لگد سختی روی پاشنه اش چرخید و دهان گشود و پیش از زینل که ششلولی به دست داشت، لودوس که دریا را در بیرون برآشفته بود، با گرد و خاک به درون یورش آورد. زینل ابتدا لحظه ای دم در دو دل ماند و سپس به سنگینی پا پیش گذاشت و با صلابت میان چهار چوب در ایستاد و راه آمد و شد را بست و شلشول را به طرف احسان گرفته، چند بار پیاپی آتش کرد. حاضران در قهوه خانه همه بر جا خشکشان زد و نعره دلخراش احسان بلند شد:
«آ...خ سوخت...م مادر»
و صدای دومین «سوختم» انگار که از ته چاهی باشد، یواش درآمد. از صندلی پایین لغزید و نقش بر زمین شد و خون از گردنش شره زده و کمی بعد بند آمد. خیز برداشتن سلیم ماهیگیر از میان حاضران بهت زده با «سوختم مادر» گفتن احسان و پریدنش به روی زینل و گرفتن مچ دست او، همه همزمان شد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قهر دریا

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='khar tu khar']معروفترین اثر یاشار کمال " اینجه ممد " است اگر رفقا این کتاب و دارند بذارنش .[/quote] من این کتاب را خواندم دوران بچگیم کتاب قشنگیست ولی خیلی قدیمیست و ورقهایش کاهی هستش قابل اسکن نیست اگر انقلاب دارد بخرید بزارید :-)
معروفترین اثر یاشار کمال " اینجه ممد " است اگر رفقا این کتاب و دارند بذارنش .
قهر دریا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک