رسته‌ها

دهمین مکاشفه: ادامه پیشگوئیهای آسمانی

دهمین مکاشفه: ادامه پیشگوئیهای آسمانی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 30 رای
✔️ در سال 1993 آقای جیمز ردفیلد در مورد مکاشفات و بصیرت های نه گانه ای که در جنگلهای دورافتاده پرو بصورت نسخ خطی بدست آمد، کتابی به نام The Celestine Prophecy نوشت. او در این کتاب از رهنمودهایی یاد کرده که توسط یکی از اولین پاپهای کاتولیک به نام پاپ سلستین به رشته تحریر درآمده و سپس با نضج گرفتن کلیسای کاتولیک و دستیابی سران کلیسا به قدرت، به ورطه فراموشی سپرده شد و اکنون پس از گذشت قرنها، توسط چند پژوهشگر کشف شده است. این مکاشفات شامل رهنمودهایی است برای تزکیه روح و جسم و طی مدارج معنوی به سوی خویشتن خویش و رسیدن به تعالی معنوی و بالاخره توفیق به ادراک والاتری از قدرت الهی. از آنجا که عرفان و تصوف شرق برای مردم آمریکا پدیده ای بسیار جدید و جالب است، این کتاب با استقبال بینظیری روبرو شده و یکی از پرفروشترین کتابها به شمار می رود. آقای ردفیلد سپس تصمیم گرفت کتاب The Tenth Insight را که در واقع مکمل دیگر مکاشفات و بصیرت ها است بصورت دنباله ای برای کتاب اول به رشته تحریر درآورد. این کتاب در سال 1996 در آمریکا منتشر شد و همانند سلف خود با استقبال شایان توجهی روبرو گشت.

ماجراهایی که با کتاب پیشگویی آسمانی (پیام سلستین) در جنگلهای پرو آغاز شده بود، اینک با کتاب دهمین مکاشفه (بصیرت دهم) در کوهستانهای آپالاش در شرق آمریکا ادامه می یابد. جان وودسون (شخصیت اصلی و راویِ داستان) برای پیدا کردن دوست دخترش شارلین بیلینگز به کوهستانهای آپالاش می رود. اما او در جریان این سفر چیزهای بسیار پیچیده تری کشف می کند.
در این کتاب آقای ردفیلد از ابعاد بالاتر، زندگی بعد از مرگ، بهشت و جهنم، رسیدن بشر به بالاترین مرحله ادراک معنوی و دستیابی او به راز خلقتش سخن می گوید. ردفیلد در این کتاب کماکان کشف حقایق را به سبکی جدید و بدیع مدنظر قرار داده است. او می‌خواهد تفهیم کند که برای چه به دنیا می‌آییم و ادراک معنوی ما از جهان چیست.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
291
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دهمین مکاشفه: ادامه پیشگوئیهای آسمانی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
خیلی خیلی زیباست .من به دوستان عزیزم کادو دادم وبه همه توصیه میکنم که این کتاب و کتاب پیشگویی آسمانی رو حتما بخونن.
ممنون.چندسال قبل این کتابو خوندم وبسیار لذت بردم.اگه دقیق درکش کنی وپیامش رو بگیری خیلی تکان دهنده خواهد بود.منکه تا مدتها به بهش فکر میکردم.شاید تاحدودی با آموخته های ما از جهان پس از مرگ تناقض داشته باشه اما باز هم بسیار آموزنده است.
دهمین مکاشفه: ادامه پیشگوئیهای آسمانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک