رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خدایان هم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 42 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 42 رای
کتاب «the God themselves» داستانی علمی تخیلی اثر آیزاک آسیموف است که سال 1972 منتشر شد. این داستان در همان سال جایزه‌ی سحابی را برای بهترین رمان گرفت و سال بعد هم جایزه‌ی هوگو را از آن خود کرد.
کتاب خدایان هم در سه بخش اصلی نوشته‌شده است. این داستان پیش از آنکه به‌صورت کتاب منتشر شود در مجله‌ی کهکشان منتشرشده بود. این داستان به‌جای اینکه از فصل یک آغاز شود از فصل شش آغاز شده و آسیموف معتقد است دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد.
بخش اول کتاب، بر ضد بلاهت نام دارد، نام بخش دوم خدایان هم است و بخش سوم نیز بیهوده می‌ستیزند نام‌گرفته است. ماجراهای داستان روی زمین، کره‌ی ماه و سیاره‌ی دیگری در جهان موازی که روبه‌مرگ است رخ می‌دهد. این کتاب نه تنها یک داستان بسیار جذاب است که پر از توضیحات علمی هم هست و می‌توانید چیزهای زیادی درباره‌ی نیروهای هسته‌ای از آن یاد بگیرید.
داستان این کتاب به این صورت است که ساکنان سیاره‌ی دوردست با زمین تماس برقرار کرده‌اند و مدعی‌اند می‌خواهند منبع انرژی‌ای ارزان و بی‌نهایت را در اختیار زمین قرار دهند اما واقعیت این است که هیچ‌چیز رایگان نیست، زمین باید چه بهایی در برابر این منبع انرژی بپردازد؟ آیا اهالی زمین درخطرند؟
آیزاک آسیموف این کتاب و به‌خصوص بخش دوم آن را اثرگذارترین نوشته‌ی خود می‌داند. کتاب خدایان هم طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و تاکنون به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده است. تاکنون صدها هزار نسخه از این داستان در سراسر جهان فروخته‌شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خدایان هم

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام ، جسارتا چرا دانلود این عنوان مشکل داره ؟ راهکاری داره ؟
با سلام و سپاس فراوان بابت سایت پربارتون و با آرزوی سال خوش بر تمام کتابناکی های عزیز مخصوصا اسپارتای گرامی
خدایان هم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک