رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بر گام خرچنگ
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 32 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن نقره چی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 32 رای
✔️ در ژانویه ی 1945، یک کشتی کروز آلمانی با نام گوستلوف توسط زیردریایی متعلق به ارتش جماهیر شوروی مورد حمله قرار گرفت. حدود 9000 نفر در این حمله کشته و در اعماق دریای بالتیک غرق شدند و این حادثه، مرگبارترین فاجعه ی دریایی تمام اعصار لقب گرفت. پال پوکریفک که در شب حمله بر روی یک قایق نجات به دنیا آمد، اکنون روزنامه نگاری میان سال است که تلاش می کند تا تمامی اتفاقات تراژیک آن شب را گردآوری کند. درحالی که مادرش تمام زندگی خود را تحت تأثیر آن شب مصیبت بار می داند، پال آرزو می کند که ای کاش زندگی شان می توانست به شکل دیگری رقم بخورد. در نظر پسر نوجوان پال که سرش دائما در اینترنت است، کشتی گوستلوف، مظهر انکار و عدم پذیرش رنج های آلمان در زمان جنگ به حساب می آید. کتاب بر گام خرچنگ، داستانی جذاب درباره ی حادثه ای تراژیک در دریا و همچنین، پژوهشی بی باکانه درباره ی شیوه های مختلف نگرش نسل های مختلف آلمان به گذشته ی کشورشان است.
این کتاب بیشتر از هر چیزیک روایت تاریخ گونه است. تمام حوادث با جزئیات شرح داده شده اند: اسم تمام افراد و شهرهای اشغال شده ی آلمان در جنگ جهانی یکی یکی نام برده می شود درست مثل یک کتاب تاریخ! به همین علت ممکن است در ابتدا کتاب کمی خسته کننده به نظر برسد، اما با کمی حوصله می توان از آن لذت برد. برگام خرچنگ گزارشی از امتداد موروثی نژادپرستی در آلمان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بر گام خرچنگ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
طبل حلبیش که فوق العاده اس تا این چی باشه هرچند با توضیح کوتاهی که داده شده بنظر میاد کتاب جالب توجهی باشه
بر گام خرچنگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک