رسته‌ها

نایت ساید - جلد 9: روزی دیگر برای دادرسی

نایت ساید - جلد 9: روزی دیگر برای دادرسی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 42 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 42 رای
مترجم: تیم ترجمه سایت گودلایف

✔️ جایی در قلب لندن شهری وجود دارد که دنیای دیگری است. آنجا همیشه شب است. همیشه ساعت سه بعد از نیمه شب است. در سایه کوچه‌های باریک و تاریک این شهر قول و قرارهای زیادی گذاشته می‌شود. هیولاها با ظاهری مبدل در تعقیب شما هستند و همیشه نگاهی شما را دنبال می‌کند که لزوما چشم یک انسان نیست. یعنی که می‌تواند باشد؟ کدام شکارچی خودش قرار است طعمه دیگری شود؟ من جان تیلورهستم یک کاراگاه خصوصی. من پرونده‌هایی را می‌پذیرم که هیچ کس حاضر نیست قبولشان کند چون من قدرت خاصی در اختیار دارم که با آن هر معمایی را حل می‌کنم. بیشتر موکلان من می‌گویند که دنبال حقیقتند اما منظورشان چیز دیگری است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
227
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
blacking
blacking
1390/12/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نایت ساید - جلد 9: روزی دیگر برای دادرسی

تعداد دیدگاه‌ها:
6
[quote='javad2012']این سایت فوق العاده است ولی مشکلی که داره فقط برای مبایل هست نه برای کامپیوتر و شرمنده اخلاق ورزشی دوستان هستم که باید بگم بد کردم عضو این سایت شدم با اینکه از هر کسی که بخوام میتونم اینجا پیدا کنم ولی حیف تبریک میگم بابت این سایت بسیار خوبتون.اگه تونستین کاری کنین که برای نمایش در کامپیوتر دریافتیشو هم بزارید برای دانلودش اونموقع خشنود خواهم شد و از این به بعد به این سایت برای دریافت کتابها مراجعه خواهم نمود.
فکر کنم حالت خوب نیست حتما به دکتر مراجعه بکن:D:D:D:D:D
این سایت فوق العاده است ولی مشکلی که داره فقط برای مبایل هست نه برای کامپیوتر و شرمنده اخلاق ورزشی دوستان هستم که باید بگم بد کردم عضو این سایت شدم با اینکه از هر کسی که بخوام میتونم اینجا پیدا کنم ولی حیف تبریک میگم بابت این سایت بسیار خوبتون.اگه تونستین کاری کنین که برای نمایش در کامپیوتر دریافتیشو هم بزارید برای دانلودش اونموقع خشنود خواهم شد و از این به بعد به این سایت برای دریافت کتابها مراجعه خواهم نمود.
با تشکر جواد

خوبی شما؟ کتابای این سایت مال اجرا روی کامپیوتره.
این سایت فوق العاده است ولی مشکلی که داره فقط برای مبایل هست نه برای کامپیوتر و شرمنده اخلاق ورزشی دوستان هستم که باید بگم بد کردم عضو این سایت شدم با اینکه از هر کسی که بخوام میتونم اینجا پیدا کنم ولی حیف:((:(( تبریک میگم بابت این سایت بسیار خوبتون.اگه تونستین کاری کنین که برای نمایش در کامپیوتر دریافتیشو هم بزارید برای دانلودش اونموقع خشنود خواهم شد و از این به بعد به این سایت برای دریافت کتابها مراجعه خواهم نمود.
با تشکر جواد:baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa::baaa:
فعال شدن مجدد کتابناک در آستانه نوروز شاید بهترین عیدی بود که می شد به اهل کتاب داد. بسیار خوشحالم از این بابت و ستایش می کنم تلاش صبورانه ی شما رفقای مدیر رو که علیرغم موانع بسیار امید و انرژی بسیارتر شما در کار می درخشد . با روشن شدن دوباره ی این چراغ ، امید که چراغ دلتون همیشه روشن و تیرگی از روزگارتون محو و معدوم بشه . چنین بادا
با تشکر ویژه و سپاس فراوان.خسته نباشید
نایت ساید - جلد 9: روزی دیگر برای دادرسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک