رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درنده باسکرویل
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 738 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 738 رای
درباره کتاب:
درنده باسکرویل نام یک رمان جنایی است که به قلم سر آرتور کانن دویل نوشته شده است که سومین داستان بلند شرلوک هولمز محسوب می‌شود.این داستان را کانن دویل در مدت کوتاهی پس از بازگشت از آفریقای جنوبی که در آن او به عنوان یک پزشک داوطلب در بلومفونتن استخدام کرده بودند نوشته بود.او این داستان را به همراه روزنامه نگاری به نام برترم فلچر رابینسون (1907 - 1870) به اتمام رساند.ایده‌های او از افسانه ریچارد کبل که با الهام از افسانه باسکرویل بود سر چشمه گرفت.آرامگاه وی در شهر دوون از بوکفستلای است.لرد ریچارد کبل در سال 1600 زندگی می‌کرد و یکی از اراباب های محله بوکفستلای بود.او علاقه زیادی به شکار داشت و در آن روز ها لقب او "انسان هیولا" بود.او با این لقب تبدیل به یک شیطان شده بود.در آن زمان شایعه شده بود که همسرش را به قتل رسانده.در پنجمین روز از ژوئیه 1677 او فوت کرد و او را در گورستان دفن کردند.بعضی ها روح او را در آرامگاهش می دیدند که در حال جیغ زدن بود. کانن دویل شرح می‌دهد که عمارت باسکرویل را از عمارت کرومر در نورفوک الهام گرفته.برخی از شخصیت های داستان از اقامت کانن دویل در هتل رویال لینکس در کرومر الهام گرفته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
emperorhesam
emperorhesam
1388/05/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درنده باسکرویل

تعداد دیدگاه‌ها:
40
داستان بسیار هیجان انگیزی دارد. این چاپ ترجمه زیبایی از خانم مژده دقیقی می باشد.
کتاب فوق العاده ایه اگر از طرفدارای کتابهای جنایی هستید از دستش ندید.
روح و روانم صیغل میخوره یا این نویسنده:-(
.
.
.
تشکر و خسته نباشید خدمت دوستان گُل:-*
دوستای عزیز کتاب درنده باسکرویل همون داستانیه که چند هفته پیش شبکه سه از سری سریالهای شرلوک هلمز ساخت انگلستان پخش کرد...همون شرلوک در زمان حال...اگه میشه کتاب سقوط رایخن باخ رو واسه دانلود بزارید...ممنون!!!!
سلام من عاشق کتاب های شر لوک هولمز هستم اگه میشه بقیه کتاب هاش رو هم بگذارید.8-)8-);-)
از کتاب های شرلوک هلمز خیلی خوشم میاد. خیلی ممنون
8-)8-)8-)8-):x:x:x:x:x
درنده باسکرویل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک