رسته‌ها
فراسوی غبار
امتیاز دهید
5 / 2.4
با 70 رای
امتیاز دهید
5 / 2.4
با 70 رای
کتابی که پیش رو دارید گزیده ای از سخنان حضرت آیت الله مصباح یزدی در دفتر مقام معظم رهبری است که از تاریخ 16 دی ماه 88 لغایت بیست و دوم اردیبهشت 89 ایراد فرموده اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
81
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
voice
voice
1390/07/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فراسوی غبار

تعداد دیدگاه‌ها:
10
با سلام
به نظر بنده ارزش خواندن را دارد ;-(
این بار هم من ماندم و عرایض اضافه و مسئولین سایت! قدرت دارید دیگر چه میشود کرد...
دوباره می‌سازمت وطن
اگر چه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو می‌زنم
اگر چه با استخوان خویش
دوباره می‌بویم از تو گـل
به میل نسل جوان تو
دوباره می‌شویم از تو خون
به سیل اشک روان خویش
دوستان عزیز
لطفا بحث های متفرقه را در پروفایلتان انجام دهید.
با تشکر
الحمد الله تعداد دریافت از انتظارم بیشتر شده این نشون می ده هنوز هستند کسانی که بدور از تعصب تحت تاثیرات BBC و VOA فکر می کنن. انشا الله بقیه یه روز متوجه بشن این شبکه هیچ کدوم نمی خوان کشور ما پیشرفت کننه چون همشون مال کشور هایی هستند که هر کدوم آسیب های جبران ناپذیری به این مرز بوم وارد کردن.
تاریخ ایران و جهان مشحون از کسانی ست که مست از باده ی قدرت، پل ها را یکی یکی پشت سر خود خراب کرده و تا نهایت توانشان، تاخته و تازانده اند، اما سرانجام دریافته اند که سکوت آن دوره، آرامش قبل از طوفان بوده است و با این دریافت، یک بار برای همیشه از صحنه ی تاریخ حذف و به نمایشگاه عبرت سپرده شده اند. زیاد دور نرویم. عرق قذافی و حسنی مبارک و غیره و ذالک هنوز خشک نشده است. سرنوشت زنده و قابل لمس آنها برای کسانی که قدرت آموختن داشته باشند، درس های بسیار دارد. آنها هم ملت خود را گردوغبار می نامیدند و مسخره می کردند، اما اکنون ناگزیر از به دوش کشیدن بار ذلت تاریخ شده اند. اما آیا واقعا در دوره ی قدرقدرتی متکی بر اسلحه و سرکوب شان که اسب مراد به هر طرف می تازاندند، چنین ذلتی را باور داشتند؟ قطعا نه
از کوزه همان تراود که در اوست.:Dسالیان درازی است که هم وطنان عزیز ازطریق انواع واقسام رسانه ها گوش وچشمشان پراز صحبت های آقایان است. موضوع بر سر وقت گران بها است که باخواندن اینگونه کتابها تلف می شود.با وجودکتابهای بسیار ارزشمند،دیگر عمر ما کفاف خواندن این لاتطائلات(بیفایده)را ندارد.بحث بر سر کلمات، واژه هاو جملات نیست بحث برسر عمل است وما تجریه سالیان اولیه این انقلاب واعتمادهای پاک وبی آلایش مردمی را داشتیم که جان خود را بر سر این صحبت ها گذاشتند.حال نتیجه این اعتمادها را ببینید ( اختلاس های آنچنانی .............)که اگر حرف ها با عمل هماهنگ بود ما بعد از سی سال و اندی حال کشوری داشتیم که خارجیان حسرت آمدن به این آّب وخاک را داشتند نه، اینکه جوانان بخواهند به هر طریقی که شده روانه غربت بشوند. بیاید واقع بین باشیم وخودمان را گول نزنیم .ایران خاک گوهر خیز دارد وبا این وجود (آلودترین شهرجهان،گرانی.........)دیگر چه بگویم :stupid:

اتفاقا بنده اعتقاد دارم حدود 80% از کسانی که با ایشان مشکل دارند حتی 1 کتاب کامل از ایشان مطالعه نکرده اند!
لطفا اول کتاب را مطالعه کنید سپس رای دهید.
بواسطه این که با نویسنده یا موضوع مشکل دارید رای پایین ندهید این کار نشانه تعصب است.
امام علی می فرماید:به گوینده نگاه نکن به محتوای سخن بنگر.

با سلام دوست من فکر می کنم که هم نسلان من به اندازه کافی با این شخص و دیدگاه های مختلفش آشنایی دارند که بدون خوندن کتابش هم می تونن رای بدن...
در ضمن گاهی اوقات رای اعضاء فقط به یه کتاب یا مقاله نیست بلکه به خود شخص و تفکراتش و کارنامه عملکردش در سالیان گذشته است... که قطعا دست نوشته هاش هم جدا از کارنامه زندگی شخص نمیتونه باشه.
لطفا اول کتاب را مطالعه کنید سپس رای دهید.
بواسطه این که با نویسنده یا موضوع مشکل دارید رای پایین ندهید این کار نشانه تعصب است.
امام علی می فرماید:به گوینده نگاه نکن به محتوای سخن بنگر.
PDF
803 کیلوبایت
فراسوی غبار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک