رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شهر و ستارگان
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
✔️ شهر و ستارگان نام داستانی در ژانر علمی-تخیلی است که در سال ۱۹۵۶ میلادی به قلم آرتور سی. کلارک نگاشته شده است و بازنویسی کامل داستان در برابر سقوط در شب همین نویسنده می‌باشد.
در این کتاب کلارک قدم به دورانی می گذارد که بشر به اوج توانایی‌های علمی و پیشرفت‌های تکنولوژیک خود رسیده و به دورترین نقاط فضا دست یافته است. اما خودپرستی و جاه طلبی بیمارگونهُ او آرامش کرات آسمانی و ساکنان آنجا را سلب کرده است تا آنجا که اتحادی از موجودات فضایی انسان را وادار به بازگشت به زمین می کند. این کتاب در ایران در سال 1371 توسط نشر هرم و ترجمهٔ محمد رضا عمادی منتشر شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شهر و ستارگان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
خیلی چیزا هست که آدم دوست داره، بعضی چیزا هست خیلی دوست داره، بعضی چیزا رو خیلی خیلی دوست داره و الی آخر، ولی یه چیزایی هست که غیرقابل توصیفه، این کتاب هم واسه من همون شکلیه، با این که ترجمه اش (تا جایی که یادم میاد) خیلی روون نیست ولی از معدود آثاریه که واقعاً اثرگذار بود (نه مثل تبی که دیر یا زود میشکنه)!
شخصیت دلقک (Jester) این اثر(چی باید گفت؟) از معدود شخصیتها (و چیز های دیگه) ایه که تو حافظه ی افتضاح من هنوز مونده !
فوق العاده...خصوصا پایان داستان که خب یه حس عجیبی داره
شهر و ستارگان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک