رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آنگاه که عشق میمیرد
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 61 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 61 رای
✔️ خانم دانیل استیل نویسنده معاصر آمریکایی که خود در تمدن غربی پرورش یافته و در محیطی ملموس زندگی می کند، ندای وجدان را شنیده و ناقوس خطر را به صدا در می آورد. او در حقیقت در کنار بررسی و کنکاش مسائل عاطفی و اجتماعی، که بعد نیکوی زندگی را در جوامع غربی روشن می سازد و مژده می دهد که هنوز انسانیت، عاطفه، شفقت و صداقت از بین نرفته، از معضلات مختلف آن دیار سخن می گوید. او در این اثر موضوع آزادی جنسی و عارضه های آن را مورد بررسی قرار می دهد و درحالیکه آن را در سطر سطر رمانش مورد سرزنش و مذمت قرار می دهد، وجود صداقت، مهربانی و فداکاری را که ضامن بقای زندگی انسان است، به ثبوت می رساند.
در حقیقت این اثر نوعی کتاب ارزنده ای است که قالب تربیتی، اخلاقی دارد و در اثنای طرح داستان و سرگذشت انسان هایی، مسائل اجتماعی را مورد تفسیر و تفحص قرار می دهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آنگاه که عشق میمیرد

تعداد دیدگاه‌ها:
2
داستان ضعیف بود.بعضی حوادث با سرعت بالایی رخ میداد و دور از انتظار بود.ولی با همه این اوصاف من هم با خانوم استیل هم عقیدم.متاسفانه این روزها آزادی اشتباه تعبیر میشه و نه تنها باعث شکوفایی خود فرد نمیشه بلکه باعث درد و رنج اطرافیان او میشه.
ایشون در کنار همه مشکلات زندگی و اینده خوبی رو برای انسان ترسیم میکنه هر چند که بعضی وقتا همین خوشبینی شبیه ساده لوحی و اسیب پذیری شخصیت داستان میشه
آنگاه که عشق میمیرد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک