رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سفر اکتشافی به زمین
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 31 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد قصاع
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 31 رای
✔️ " این کتاب مجموعه ای است از چندین داستان کوتاه مستقل (گزیده‌ای از داستانهای کتاب Expedition to earth) به نام های : فشار خرد کننده- درس تاریخ - برتری- داستان زمین- هرگز فراموشت نخواهم کرد- قایم باشک بازی - نگهبان- سفر اکتشافی- راه گریز و تبعید ائونها

فشار خرد کننده: درباره دو فضانورد است که در یک سفینه آسیب دیده به دام افتاده اند و تنها راه صرفه جویی در اکسیژن تا رسیدن به مقصد این است که یکی از آنها بمیرد! .
در درس تاریخ : تمدن انسان ها نابود شده و هزاران سال بعد موجودات بومی زهره که متمدن و پیشرفته شده اند شروع به تحقیق درباره زمینیان می کنند .
در برتری: فرمانده عالی رتبه یک ارتش شکست خورده فضایی سرگرم نوشتن خاطراتش برای زندانبانان است تا به تقاضایش توجه کنند .
داستان زمین! هرگز فراموشت نخواهم کرد: درباره مبارزه گروه کوچکی از انسان ها برای ادامه حیات روی کره ماه است تا زمانی که زمین دوباره قابل سکونت شود .
قایم باشک بازی: درباره تعقیب گریز یک سفینه فضایی و یک جاسوس بر روی سیارکی است .
در نگهبان: انسان ها روی کره ماه هرم مرموزی کشف می کنند که هیچ از آن سر در نمی آورند .
در سفر اکتشافی: یک هیات کاشف از تمدنی در حال نابودی وارد زمین می شود تا اندک تلنگری به انسان های اولیه برای متمدن شدن بزند .
داستان راه گریز: درباره تلاش انسان ها برای تسخیر مریخ است در حالیکه مریخی ها فعالیت های موشکی و سفینه سازی روی زمین را ممنوع کرده اند
و در نهایت داستان تبعید ائونها: که قوی ترین داستان این مجموعه است درباره دیکتاتوریست که وقتی در آستانه شکست قرار می گیرد ترتیب یک خواب مصنوعی صد ساله را می دهد اما بر اثر یک نقص این خواب میلیونها سال طول می کشد و دیکتاتور زمانی بیدار می شود که آخرین موجود ساکن زمین یک فیلسوف تبعیدی بشردوست است!
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفر اکتشافی به زمین

تعداد دیدگاه‌ها:
3
من تا حالا کتابای این نویسندرو نخوندم ولی به نظرم قشنگ میان کتاباش.:-)
سلام دوستان خوبم از سایت خوبتون ممنونم واقعاً حرف نداره
با تشکر از زحمات شما دوست عزیز برای کتاب خوبتان
سفر اکتشافی به زمین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک