رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
توطئه روز رستاخیز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 521 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 521 رای
داستان در مورد ارتباط میان زمینی ها و آدمهای فضایی است.یک کمیته به اسم رستاخیز میخواهد مانع برقراری این ارتباط بشود. بنابراین وقتی یک بشقاب پرنده سقوط میکند که دو تا آدم فضایی مرده داخلش بود آنها یک نفر به اسم رابرت بلامی رو میفرستند که همه شاهدا را پیدا کند و یکی یکی همه شاهدها را میکشند بعد از این که همه شهود رو کشتند میخواهند خود فرمانده بلامی رو هم بکشند که ....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
soli67
soli67
1388/05/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توطئه روز رستاخیز

تعداد دیدگاه‌ها:
16
مزخرفه البته نظر بقیه توهین نمی کنم ولی من دوست ندارم(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)
این بعضی از صفحاتش نیست کہ ۔ کسی نسخہ کامل ندارہ؟
کتاب قشنگی بود..بخصوص بعضی قسمت آموزش جاسوس بازی.بضی نکاتش جالب بود.مشخصه از رو تحقیقات اینا رو نوشته و با سازمان اطلاعاتی آشنایی داشته...کسایی که عشق جاسوسی دارن بخونند..آموزشی هست
خیلی ممنون بخاطر زحماتتون:baaa::baaa::baaa::baaa:
8-)8-)8-)8-)8-)8-) حتما وواقعا به همه توصیه می کنم تمام کتابهاش رو بخونین8-)8-)8-)8-)8-)
به عنوان یک کتاب معمائی و سرگرم کننده بسیار جالب است و خواننده را بدنبال خود به کشورهای متعددی میکشاند . شاید اگر پایان قابل باوری داشت یکی از آثار ممتاز این رده رمانها محسوب میگردید . به هر حال در همین وضعیت نیز یک سروگردن از آثار مشابه برتر است . خواندنش را به همه دوستان توصیه میکنم .8-)
کتاب های سیدنی شلدون واقعا جالب هست و من دوستشون دارم اما باید بگم یک ویژگی همشون دارن اونم اینه تو پایان بندی کتاب نویسنده شتاب زده عمل میکنه انگار دوست داره داستان ببنده زودتر البته این نظر منه ولی با این حال میتونم بگم واقعا زیبا مینویسه .
توطئه روز رستاخیز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک