رسته‌ها
زنجیر عشق
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 68 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 68 رای
✔️ زنجیر عشق اولین رمان بلند از دافنه دوموریه است که او را در اروپا از یک روزنامه‌نویس به یک رمان‌نویس برجسته تبدیل کرد، که البته سال‌ها بعد با نوشتن رمان "ربه کا" جهانی شد.
این اثر رمانتیک همچون دیگر آثار این نویسنده، با محوریت یک زن آغاز می‌شود. او عاشق دریا و دریانوردی است و با جریانات عاشقانه‌ای که پیش می‌آید هیجان عاطفی داستان را دوچندان می‌کند...

بخشی از کتاب:
مه سفید، هراس‌ها و تردیدهای زندگی روزمره و به همراه آن‌ها همه تکالیف آزاردهنده و رفتارهای مبهم مردمان ساده را در خود غرق می‌ساخت. این‌جا روی تپه غباری دیده نمی‌شد، سایه‌ای وجود نداشت و تنها گرمای آرامش‌بخش آفتاب نیم‌روز احساس می‌شد. این‌جا آزادی وجود داشت که به "پلین" تعلق داشت، آزادیی که جزئی از هوا و دریا بود، مانند تکان‌های خوشحال برگ‌ها در پاییز، و بال‌زدن‌های محتاطانه یک پرنده.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
453
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زنجیر عشق

تعداد دیدگاه‌ها:
8
عالیه این کتاب.دوستم به طور خلاصه برام تعریف کرده بود و دوست داشتم بخونمش.تشکر برای قرار دادنش8-)
چندین سال هست که این کتابم رو گم کرده ام . بارها و بارها خونده بودمش ولی انقدر دلم میخواست دوباره بخونمش . الان به لطف این سایت تونستم به خواسته ام برسم . سپاس فراوان از شما. 8-)
man in ketabo 15 salam bood khoondam ...benazaram jazzab bood. avalesh fekr mikardam eshghe beine ye zano mard baes shode ke nemivasnde in esmo vas ketabesh entekhab kone ... vali bad az khoondane ketab didam eshgh haee hast ke too khoone adamast eshgh be alayegh va aghayed...mesle eshgh be darya be moj be rahaee
PDF
4 مگابایت
زنجیر عشق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک