رسته‌ها
زندگی و آثار فریبا حاج دایی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 97 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 97 رای
به کوشش : علیرضا ذیحق

ویژه نامه ی " زندگی و آثار فریبا حاج دایی "

قصه ها ، ترجمه ها ، نقد ها ، گزارش ها ، گفتگوها و مقالات

علیرضا ذیحق ( متولد 1338 ه.ش - خوی)از نویسندگان معاصری است که مجموعه آثار وی در زمینه های ادبیات داستانی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است . زبان و بیانی غیر متعارف که خلاقیت او رادرگستره ی تخیل و جنس روایت ،متمایزترمی کند .وی در کارنامه ی فرهنگی اش، سردبیری نشریات زیر را نیز برعهده داشته است : 1- ماهنامه " دَده قورقود " در سالهای ( 1359- 1362 - محل انتشار : تبریز)2- هفته نامه " اورین خوی "( محل انتشار: شهرستان خوی ). همچنین مؤلفِ آثار متعددی در زمینه های نقد ادبی و فرهنگ مردم می باشد که به زبان های فارسی و ترکی آذری منتشر شده اند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
115
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
pary
pary
1388/05/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی و آثار فریبا حاج دایی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
با سلام... من دانلود کردن و واقعا فکر نمیکردم اینقدر جالب باششه و خواندنی..
سلام به تابناكي هاي فرهيخته
برعكس دوست نازنين جناب صمدي، من اين كتاب را دانلود كردم و خوشبختانه ان را يكي از زيباترين و غني ترين كتابها در زمينه ادبيات ايران و جهان ديدم . مقاله هاي خانم حاج دايي در باره اليوت ، كافكا، دوريس لسينگ و گزارشهاي ايشان از سفر استاد نجف دريابندري به آبادان و همچنين گفتگوي وي با قصه نويس شهير محمد بهارلو و همچنين قصه هاي ايشان و نقدهاي جناب ذيحق بر آنها ، و ساير نوشته هاي موجود در اين كتاب ، نه تنها به دانلود كردن مي ارزد بلكه دانلود نكردن و نخواندن آن براي علاقمندان ادبيات معاصر ايران ، يكي از شانس هاي آنهارا براي شناختن داستان نويس توانمندي چون خانم حاج دايي از دستشان مي گيرد .
اي كاش بدون ايجاد ذهنيت هاي منفي و احتمالا نظرات كاملا شخصي و جانبدارانه براي تخريب شخصيت هاي فرهنگي بپرهيزيم و دلايل و مستندات خود را بيان كنيم نه كه به فكر تسويه حساب هاي شخصي باشيم .مهرباني و ارزشگذاري به اهل قلم يكي از ضروريات انسانهاي فرهنگي است و قضاوت هاي ناعادلانه ، خسارت جبران ناپذيري به استعدادهاي خلاق مي زند .
با اين توضيح كه بنده با اين كتاب بود كه شخصيت والاي خانم حاج دايي را شناختم و از پري خانم عزيز به خاطر ارسال اين كتاب تشكر مي كنم .
تا اين لحظه اين كتاب 76 بار دانلود شده كه اين استقبال ، چيز كمي نيست و بلكه كلي هم معني دار است و نشان از اثري ارجمند دارد .
با عرض معذرت از تمام دوستان
ارزش خوندن که هیچ ارزش دانلود را هم نداره
pary شما ناراحت نشید چون این دیدگاه شما بود مه رو سایت باشه و ...... پس دل آزده نشی هااااااا
زندگی و آثار فریبا حاج دایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک