رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تاریخ اجتماعی ایران در دوره پیش از تاریخ و آغاز تاریخ

تاریخ اجتماعی ایران در دوره پیش از تاریخ و آغاز تاریخ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 49 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 49 رای
به اهتمام: عبدالکریم جربزه دار

این کتاب به بررسی تاریخ اجتماعی ایران در دوران پیش از تاریخ و آغاز تاریخ می‌پردازد. استاد نفیسی در دیباچهٔ کتاب آورده است: «این کتاب نخستین مجلد از یک سلسله کتاب‌هایی در تاریخ اجتماعی ایران از آغاز تا زمان حاضر خواهد بود که هر یک شامل تاریخ اجتماعی یکی از ادوار زندگی ایرانیان خواهد بود. این مجلدات نمونه‌ای از تاریخ اجتماعی به روش امروزین خواهد بود تا مصداق حقیقی تاریخ را چنانکه دانشمندان اخیراً بدان پی برده‌اند به دانش‌پژوهان معرفی کنم و امیدوارم دیگران این روش را در پیش بگیرند و آن را دنبال کنند.»
مهد نژاد آریا، آریاییان ایرانی، تمدن آریایی هندی و ایرانی، تاریخ مهاجرت آریاییان ایرانی، نخستین نام‌های آبادی، بومیان ایران هنگام ورود آریاییان، طبقات مردم، مراکز نخستین تمدن ایرانی، حدود ایران در نظر یونانیان، امتیازات نژادی و طبقاتی، زن در تمدن آریایی، خانواده، طبقات اجتماعی، نخستین اجتماعات، سفالسازی، فلزسازی، تمدن عیلام، کلیات تمدن پیش از تاریخ ایران، دورهٔ تمدن ودایی، تشکیل دولت در تمدن آریاییان ایران، دولت‌های اوستایی و داستانی، کاوه و درفش کاویان، دورهٔ آغاز تاریخ، رابطهٔ تمدن ایران با ملل همسایه و ... از جمله عناوینی هستند که در این کتاب بررسی شده‌اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1390/03/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ اجتماعی ایران در دوره پیش از تاریخ و آغاز تاریخ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخ اجتماعی ایران در دوره پیش از تاریخ و آغاز تاریخ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک