رسته‌ها

بار دیگر و این بار ...: خاطرات به آذین

بار دیگر و این بار ...: خاطرات به آذین
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 69 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 69 رای
خاطرات محمود اعتماد زاده (به آذین)

خاطرات دردانگیز مترجم نامدار و دگراندیش ایران "به آذین" در زندان جمهوری اسلامی است. او را 17 بهمن 1361 و درجریان یورش اول به حزب توده ایران دستگیر کردند، که خاطرات خود از زندان را با همین یورش آغاز می کند..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
128
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
settareh
settareh
1390/03/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بار دیگر و این بار ...: خاطرات به آذین

تعداد دیدگاه‌ها:
34
بسیار دردآور است زندانی ایدئولوژی شدن و محاکمه بخاطر همین ایدئولوژی دست و پاگیر.از آمد و رفت های مکرر از زندانی به زندان دیگر و شکنجه های روحی و جسمی .....طاقت آدم طاق میشه تمام مدت خواندن این کتاب
از بابت ارایه این اثر سپاسگذاریم.نوشته ها هرچند پسند و ناپسند خواندنشان بهتر است.به قول بیهقی هیچ نبشته ای نیست که به یکبار خواندن نیرزد.
از دوست گرامی ام sarabعزیز بسیار سپاسگزارم که رفع توقیف از کتاب فرمودند8-)8-)8-)
این کتاب اصلا مجوز چاپ ندارد که شامل حق نشر بشود . خواهشمندم لینک دانلود را باز فرمایید
نمی شود که شما خوب و انسان باشی، اما در تمام عمر سرسپرده ایدئولوژِی باشی که جز ویرانی و خیانت برای ما چیزی به همراه نداشت.
8-)8-)8-)
با این نکته موافقم اما کماکان معتقدم مشکل ما فراتر ازرد یا تایید اشخاص است.
بابا مسئولین سایت ما چقدر منتظر بمانیم؟ لینک دانلودش رو آزاد کنید دیگه !!!!!!!!!!!!
بابا تورو خدا دیگه دیوونه شدیم . ای سایتو درست کنید دیگه .
جنابAriarman . سعی کنید بجای تقصیر مدار بودن مسئله مدار باشید . دنبال مقصر و محکوم میگردید که چه ؟ حکم صادر بفرمایید . مثل خلخالی و پرویز ثابتی ؟ بنده مسلما اگر بیش از شما از خیانت های حزب توده آگاه نباشم کمتر هم نیستم ولی این دلیل نمیشود که خلقیات و عملکردهای انسانی افراد را در شرایط دشوار زندان نادیده بگیرم و متعصبانه همه را به جوخه بسپارم . فارغ از سلطنت طلبی و جمهوری خواهی و امثالهم به انسانها بنگرید . به آذین هم مثل دیگران حق آزادی انتخاب و بیان داشت . انسانها میوه نیستند که آنان را درجه بندی کنیم یا کلیشه ای با آنان برخورد کنیم . موفق باشید.

چه شعارهای زیبایی! در این مواردی که فرمودید، کاملا با شما موافقم. اما دوست عزیز، یا شما کتاب های جناب به آذین را نخوانده اید، یا خوانده اید و فراموش کرده اید! حداقل همین کتاب را به دقت مطالعه بفرمایید تا دریابید اول از همه خود جناب به آذین و همفکران شان بودند که تقصیرمداری را جایگزین مسئله مداری کردند. آنهایی که به همه چیز، حتی جزیی ترین مسائل اجتماع از دید تنگ نظرانه سیاسی و حزبی می نگریستند. آیا آنها فارغ از سلطنت طلبی و جمهوری خواهی و... به انسانها و هم میهنانشان نگریستند؟ نگویید بله که من یکی باور نمی کنم. کارنامه سیاه این جماعت هم چنین چیزی را بیان نمی کند. نمی شود که شما خوب و انسان باشی، اما در تمام عمر سرسپرده ایدئولوژِی باشی که جز ویرانی و خیانت برای ما چیزی به همراه نداشت.
ببینید انی کتاب الاناصلا در کتابفروشیها یافت نمیشه به نظرم باید دانلودشو آزاد کنید .
[center]من اینو می خوام :((
چه جوری دانلود کنم[/center]:-(
سلام. من به این کتاب نیاز دارم .
کی میشه اینو دانلود کرد ؟
بار دیگر و این بار ...: خاطرات به آذین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک