رسته‌ها
نشریه نقد - شماره 4 - اسفند 1369
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
نشریه ی نقد بی شک یکی از ماندگارترین و پُربار ترین نشریه های تئوریکی بود که به مدت 9 سال – از اسفند 1368 تا بهمن 1377- در هانوفر آلمان منتشر می شد. طی این 9 سال به همت و ویراستاری ش. والامنش نقد در 25 شماره منتشر شد. نشریه ی نقد، نشریه ای تئوریک بود که بنا بر برنامه ی کار خود که در بیانیه ی نقد در شماره ی اول آن آمده بود: بر آن بود که به معرفی زمینه ها و پیشینه های تئوری انتقادی، بن بست ها و بحران هایش بپردازد و در حد توان خود تجربه ی نزدیک به یک قرن مبارزه ی نظری و عملی در افت و خیزهای مبارزه ی طبقاتی را منتقل کند. بدون اغراق می توانم ادعا کنم که تمامی مقالاتی که در نشریه ی نقد منتشر شده است، همگی خواندنی، تامل برانگیز و نکته آموزند.
این نشریه از سایت http://www.naghd.info/ برگرفته شده.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
75
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
parsanikjoo
parsanikjoo
1390/03/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نشریه نقد - شماره 4 - اسفند 1369

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام ، ازاینکه نشریات علمی خارج ازکشور مثل نشریه نقد دردسترس علاقمندان درداخل قرارمی گیردشایسته سپاس وقدردانیست که امیدوارم اینکارمبار تداوم داشته باشد.ازمسئولین سایت وآپلودکننده محترم سپاسگزارم.
می توان باتعداد نشریه که درباره نقد ونقادی منتشر می شود میزان حیات فرهنگی یک جامعه را اندازه گرفت هرچه این نشریات بیشتر با شد وجامعه به آ ن متمایل جامعه رو به رشدتری داریم . بلوغ یک جامعه زمانی است که آن جامعه بخواهد هر زمان بهتر بهتر شود واین اراده در آن موج بزند .
نشریه نقد - شماره 4 - اسفند 1369
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک