رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سوزش سر انگشتان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 15 رای
301 صفحه

کتاب سوزش سر انگشتان با عنوان اصلی «pricking of my thumbs» اولین بار سال ۱۹۶۸ در انگلستان منتشر شد. قهرمانان این داستان تامی و تاپنس، زوج کارآگاه داستان‌های کریستی هستند. پیش از این داستان چند سالی خبری از این زوج در داستان‌های کریستی نبود و کریستی در آغاز کتاب سوزش سرانگشتان آن را به خوانندگانی که درباره‌ی تامی و تاپنس از او می‌پرسیدند تقدیم کرده است.
در آغاز داستان به نظر می‌رسد تامی و تاپنس دیگر فقط یک زوج میانسال آرام هستند که روزهایشان را به معمولی‌ترین شکل می‌گذرانند؛ در این میان تامی و تاپنس با دریافت یک نامه درباره‌ی ساخت آسایشگاه سالمندان به این فکر می‌افتند که مدت زیادی است از خاله‌ی تامی، خاله آدا که در خانه سالمندان زندگی می‌کند خبری ندارند و تصمیم می‌گیرند به دیدنش بروند، در این دیدار آن‌ها با پیرزنی به نام خانم لانکستر آشنا می‌شوند که حرف از جسد بچه‌ای می‌زند که پشت شومینه پنهان‌شده است... سه هفته پس‌ازاین دیدار خاله آدا در خواب درگذشت، وقتی تامی و تامپنس برای خاک‌سپاری و بقیه‌ی کارها رفتند متوجه شدند که خانم لانکستر دیگر در خانه سالمندان نیست... اما طبق معمول همه‌چیز به این سادگی نیست.
داستان سوزش سر انگشتان به زبان‌های زیادی برگردانده شده است و خوانندگان بی‌شماری در سراسر جهان دارد. کارگردان فرانسوی پاسکال توماس در سال ۲۰۰۵ از روی این کتاب فیلمی به نام «عروسکی در دودکش بخاری» ساخت. هرچند خانم مارپل در نسخه‌ی اصلی این داستان حضور ندارد اما در سال ۲۰۰۶ این داستان به‌عنوان یکی از قسمت‌های سریال خانم مارپل بازنویسی شد و شخصیت تامی نیز در آن با تغییرات جدی‌ای مواجه شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1390/02/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سوزش سر انگشتان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
دوستان من خیلی وقته که دنبال ِ‌این کتاب هــستم ....ممنون می شم اگــر کــسی لینک دانلود ِ‌این کتابو داره بذاره ..
كتاب ِ‌فــوق العاده اي بود كه بعد از يك بار خوندنش مجبور شـدم به كسي ببخشم ......حالا هــرچي مي گـــردم اثـري از اين كتاب نيست
به این می گویند یک توضیح جامع و کامل درباره کتاب
یک پیشنهاد برای مدیران کتابناک دارم
که همانطور که دکمه ی موافق را برای دیدگاه ها اضافه کرده اید دکمه ی مخالف را هم اضافه کنید.
با سپاس
سوزش سر انگشتان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک