رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بی نظیر بوتو دختر شرق
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
.

نسخه اسکن شده


خاطرات بی نظیر بوتو
روزی سران کشوری و سیاستمداران بین المللی برای دیدار پدرم به اینجا می آمدند؛ شاه ایران ، از سرزمین همسایه، امیر ابوضبی و شیخ زاید، رئیس جمهوری امارات متحده عربی ، آقاخان پرنس کریم ، سناتور جرج مک گاورن از ایالات متحده ، دونکان سندیز وزیر کابینه انگلیس. پدر اغلب برای میهمانانش ضیافت شکار ترتیب می داد، اگرچه خود علاقه چندانی به شکار نداشت. با این حال،برادرانم شکارچیانی زبردست بودند...
حتی در روزهای عادی نیز المرتضی پر از خنده و شادی بود. اغلب پدرم بی مقدمه زیر آواز می زد،اجراهایی مختلف اما پر شور از آوازهای محلی سند یا آهنگ های غربی مورد علاقه اش؛"غروب افسون شده" از گروه موسیقی اطلس جنوبی که پدرم آن را در نیویورک دیده بود، "غریبه ها در شب" آهنگ روز فرانک سیناترا که در زمان دلبری از مادرم در کراچی رایج بود و تخصص اصلی پدرم بود،هنوز صدای پدرم را هنگام خواندن آن می شنوم:
هر چه میخواهد بشود، بشود ، آینده از آن ما نیست
چه کسی میتوانست آینده تاریکی که او را آنقدر ناگهانی در سحرگاه 5 جولای سال هزار ونهصد و هفتاد وهفت غافلگیر کرد، پیشگویی کند؟ کودتای نظامی که آغازگر مصیبت شخصی ما و عذاب پاکستان بود.
پنجم جولای سال 1977 ساعت 1:45 بامداد . محل اقامت نخست وزیر ، راولپندی. بیدار شوید! لباس بپوشید! عجله کنید! مادرم فریاد زد، در حالی که شتابان از اتاق من بیرون می رفت تا خواهرم را بیدار کند."ارتش کودتا کرده است!" ارتش کودتا کرده است. چند دقیقه بعد با نگرانی به پدر و مادرم در اتاق خوابشان پیوستم، در حالیکه نمی دانستم چه خبر است. کودتا؟ چگونه ممکن است که یک کودتا روی داده باشد. روز قبل که حزب مردم پاکستان و رهبران مخالف به توافق نهایی در خصوص انتخابات مورد بحث رسیده بودند. و اگر ارتش کودتا کرده ، کدام جناح نظامی آن را ترتیب داده بود؟ ...

بی نظیر بوتو دختر شرق - صفحه 143 و 144
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1390/02/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بی نظیر بوتو دختر شرق

تعداد دیدگاه‌ها:
8
[quote='gelaziya']چرا لینک دانلود رو برداشتین.بابا شماهم دیگه شورش رو در آوردید.[/quote]
حق تکثیر :
: ‏‫تهران‬‏‫: نشر اطلاعات‬‏‫، چاپ پنجم : ۱۳۹۰
دوست من حاضرید با شکایت ناشر چالش جدیدی برای سایت درست شود ؟ کمی صبور باشید ، مسلمن برای رفع مشکلات تا حد امکان ، در سکوت کارهایی در دست اقدام است که یاری و شکیبایی تک تک کاربران را می طلبد.
چرا لینک دانلود رو برداشتین.بابا شماهم دیگه شورش رو در آوردید.
در هر حال ترور روش ناجوانمردانه ای برای حذف مخالفین است
یادمه وقتی ترورش کردن من دبیرستانی بودم براش ناراحت شدم !!:O
در نوع خود جالب بود
ضمنا ورود لیلی را به جمع کتابناکی ها خوشامد میگویم
ممنونم رامین کارات خیلی خوبه . موفق باشی .:-)
سلام اولین کتاب دانلودی من تو این سایته ;-(;-(;-(;-(
بی نظیر بوتو دختر شرق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک