رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاثیر دعا بر روی آب
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 81 رای
نویسنده:
مترجم:
نفیسه معتکف
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 81 رای
192 صفحه

دکتر ماسارو ایموتو به گونه ای جالب و تحسین برانگیز بلورهای آب را که نماد واکنش پر راز و رمز آب در برابر کلام، افکار و احساسات ما است، به تصویر می کشد و به ما نشان می دهد که چگونه تاثیرات مثبت دعا، گوی سبقت را از علم می رباید. با احترام گذاشتن به آب و نثار عشق و قدردانیان به آن، ارتعاشات شفابخش دریافت خواهید کرد. اگر نگرش شما مثبت باشد، آب تغییر می کند، شما تغییر می کنید، من تغییر می کنم. پس در نتیجه بشر به زندگی دلخواه خواهد رسید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1390/01/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاثیر دعا بر روی آب

تعداد دیدگاه‌ها:
18
دوستان به همگی پیشنهاد می کنم مقاله ای را که در مورد شعور آب در اینجا آپ شده حتما بخونید تا به عمق فاجعه پی ببرید!
والنجم و الشجر یسجدان
وقتی ستاره و درخت سجده می کنند . وقتی تمام جهان هستی تسبیح پروردگار می گویند مفهومش زنده بودن واقعی و عاشق بودن همه کائنات نسبت به آفریننده و خداوند خویش است
و آب که خداوند آن را منشا حیات معرفی می کند چگونه می تواند زنده نباشد و نسبت به جهان پیرامون خویش بی تفاوت .
اما درک زنده بودن جهان هستی دل زنده می طلبد .
که دلهای مرده مردگانی هستند که از جهان پیرامون خویش بی خبرند و فهم سخنان انبیا نمی کنند . و به انکار برمی خیزند .
ما ز آغاز و ز انجام جهان بی خبریم اول و آخر این کهنه کتاب افتاده ست
این کتاب زیبا و ارزشمند فقط حقایق بسیار کوچکی از آنچه پیرامون ما می گذرد را بیان می کند .
جهان هستی پیوسته به ما می گوید
ما سمیعیم و بصیریم و هشیم با شما نامحرمان ما خامشیم
خامشیم و نعره تکرارمان می رود تا عرش و تخت یارمان
مولانا
بیشتر کتاب ها در ایران ترجمه محض و طوطی وار انطباق با فرهنگ و دین اداب و رسوم و شناخت عقلی و عرفانی نداره و بیشتر مترجم ها دچار خطای شناختی و معرفتی هر قانون فیزیکی و متافزیکی در یک منطقه جغرافیایی خواص بنا بر خواسته های مردم اون منطقه صورت میگیره
مثلا مردم برای حضرت زکیریا دعا و تقدس از خدا خواستند خدا به طریق حضرت مریم حضرت مسیح رو اورد که ربط 100 در 100 با معجزه اب داه
یا چند هزار نوع نژاد سگ ها همه از نسل گرگ و روباه بودند فکر انسان اون ها رو به این شکل در اورده مستند اسرار سگها میتونید دانلود کنید قوانین ساده فیزیک که به جهت درک نکردن فکر میکنید فرای فیزیک:!:!:!
من نمیدونم راسته یا دروغ...ولی به قول دوستمون زرد آلومیشه در موردش فکر کرد.
خیلی پدیده ها تو دنیا هست که کسی نمیتونه در موردشون نظر قطعی بده ولی وجود دارن،این چیزایی که ماسارو جون میگه نسبت به اون چیزها مثل تله پاتی،رویای صادقه و.......عجیب تر نیست.
اینجا فقط میتونیم بگیم:نمیدانم....
کتاب خیلی جالبیه
حداقل منو که به فکر فرو برد حالا میفهمم
نمونه هایی از غارت انسانها چه زیست محیطی چه در طول تاریخم توی این کتاب داریم میبینم
داشتم به این موضوع فکر میکردم از اغاز بشریتن اب همیشه در جنب وجوش بوده وتاثیرات مثبت ومنفی ادمی رو بر جهان خاکی نظاره گر بوده
واینکه اب به یه اسامی احساسات خاصی واکنش میده شاید از این سرچشمه گرفته (نظر شخصی)
خطاب به اقا حمید که خیلی به این کتاب تعصب نشون داده: اقا حمید تو این دنیا در مورد هیچی نمیشه با یقین حرف زد .. شاید هم درست باشه.. چون هستی دنیا فقط مادّه نیست.. و هر حرف از ماورا آمیخته با شک هست اما نمیشه گفت صددرصد دروغه .. شک کن اما یقین نکن که دروغه.. خودت هم می دونی .. این کتاب حق هست یا ناحق؟ فقط خدا عالمه..
دروغه دروغه دروغه
آهای مردم ایران تاکی میخواین تو دکان این ها رفت و آمد کنید ؟ تاکی کلاه های به این بزرگی را میخواید روی سرتان تحمل کنید ؟
ماه را برای ابوجهل شکافت پیامبر خدا ایمان نیاورد.
جناب همیشه مخالف دین این قضیه توسط یک دانشمند بی دین ژاپنی و با وسایل پیشرفته علمی ثابت شده. بیدار شو عمو تا کی خواب!؟

این شمایی که باید بیدار شوی ... چه ربطی دارد مگر دکان زدن و تجارت کردن بی دین و با دین میشناسد ، آخه تا کی میخواهید گول این چرت و پرتا رو بخورید ، اینها به جان اون مالدینی قسم ، با کف بینی فرقی ندارد ، چرند است پرند است ، برای احساسات شماست ،
و اما دو تا نقدش را براتون میذارم ، امیدوارم قانع بشید :
http://forum.p30world.com/showthread.php?p=5437490
لینک بالا پست دوم سومی فکر کنم امده که چرا روش علمی نبوده کار این آقا و مدرک آقای ایموتو اصلن ربطی به شیمی و علوم طبیعی ندارد !!! و جالتر از همه او از این کارش پول زیادی به جیب زده !
البته همین الان هم سودجویان داخلی دارند با فروش سیدی های این آقا کلی پول به جیب میزنند .
اما نقد دوم : چون لینک این نقد را اجازه ندارم بذارم(هیتلره !!! - ضمنن روی یکی از لیوان های آب آقای ایموتو اسم هیتلر رو چسبونده بوده !!!!!!!*) فقط اشکالاتی که گفته را میذارم :
((۱. یعنی چه که ساختار آب زشت و زیبا می‌شود! معیار زشتی و زیبایی چیست؟
۲. از کجا معلوم این تصاویر در شرایط کاملا یکسان گرفته شده باشند؟ مثلا در تصویر سمت چپ -عکسی که هیتلر روی اون نوشته شده -معلوم است که کمی دیرتر آب شده و ظاهر آن به این شکل درآمده است.
۳. ایموتو از دادن تمام عکس‌ها و روش به کار برده شده خودداری کرده است.
۴. آزمایش بدون جهت‌دهی «Double-blind» (یعنی اینکه پیش‌بینی روی نتیجه تاثیر نگذارد) نبوده است. ایموتو می‌دانسته که چه واژگانی روی جداره شیشه‌ها نوشته شده اند و در نمونه‌ها آنهایی که به نظرش به آن احساسات یا کلمات می‌خورده دستچین کرده و بقیه را بی‌خیال شده است! (این روش به شدت غیر علمی است).
۵. در این آزمایش راه کاملا برای انواع خطاهای انسانی باز است. خود ایموتو هم بارها اعلام کرده که دانشمند نیست و عکس‌ها را براساس نظر شخصی انتخاب کرده است.))
منبع : وبلاگ ناباور
که البته مطالب این کتاب هرگز بصورت علمی اثبات نشده است!

ماه را برای ابوجهل شکافت پیامبر خدا ایمان نیاورد.
جناب همیشه مخالف دین این قضیه توسط یک دانشمند بی دین ژاپنی و با وسایل پیشرفته علمی ثابت شده. بیدار شو عمو تا کی خواب!؟:D
تاثیر دعا بر روی آب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک