رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هزیمت یا شکست رسوای آمریکا در ایران

هزیمت یا شکست رسوای آمریکا در ایران
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 25 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 25 رای
از یادداشت مترجم:
اصل انگلیسی کتابی که در دست خواننده گرامی است، نخست بار در سال ۱۹۸۰ منتشر و پس از مدت کوتاهی در سال ۱۹۸۱، تجدید چاپ شده است. مترجم آن را از روی ترجمه فرانسه که در سال ۱۹۸۱ انتشار یافته، به فارسی برگردانده است. نویسندگان، آشکارا خود را مخالف سرسخت هرگونه انقلابی در جهان که به زیان منافع انحصار چیان امریکایی باشد می شناسانند و به همین انگیزه است که با پی جوئی علل و موجبات شکست رسوای آمریکا در ایران، سیاست، یا به دریافت خود آنها بی سیاستی کارتر را محکوم می سازند و برآشفته اند که چرا در کشور ما حمام خون به راه نیفتاده و از ایران شیلی دیگری ساخته نشده است.
با همه تعصبی که این جیره خواران پادشاهان بی تاج و تخت آمریکا دارند، نتوانسته اند خصلت وسیعاً مردمی انقلاب اسلامی ایران را ندیده بگیرند و به خلاف روش دشمنان سوگند خورده محرومان جهان که بر این گونه جنبشهای خلقی داغ تروریسم میزنند همه جا از نهضت به عنوان انقلاب یاد کرده اند. مع الوصف در توصیف چهره های انقلابی و در کابرد القاب و عناوین وقاحت روزنامه نگاران یانکی صفت و پادو سوداگران امریکائی به نمایش در آمده است. مترجم مگر در موارد استثنائی ترجیح داده است نه تنها مفاد و مضمون، بلکه لحن گفتار نویسندگان را در حد بضاعت و مهارت خود حفظ کند و حرفی و حرکتی بر آن ،نیفزاید تا فضیحت اقرار به شکست بیشتر برملا گردد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mrezie67
mrezie67
1390/01/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هزیمت یا شکست رسوای آمریکا در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
رفقا میتوانند کتاب را با حجم 2.6 مگ از لینک زیر دریافت کنند .
http://www.4shared.com/office/GKUNysTm/hazimat_ya_shekaste_rosvaye_am.html
:x
هزیمت یا شکست رسوای آمریکا در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک