رسته‌ها

جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم

جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 70 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 70 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
25
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
nabishiri
nabishiri
1389/12/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم

تعداد دیدگاه‌ها:
30
الحمدلله تشت رسوایی اش از بام افتاد. اسطوره ادب و تربیت که قرآن را بی ادبانه می خواند، هنر دیگری از خودش نشان داد. مهم نیست و ارزش گفتارش را پیشتر یادآور شده ام.
مدام از این شاخه به آن شاخه پریدن و از جن، سر از تشبیهات کافران و از تشبیهات کافران سر از برخورد با کافران حربی و از برخورد با کافران حربی سر از ارتداد در آوردن، تقلای ناچیز و مذبوحانه ایشان است که ارزش پاسخگویی ندارد و از آن می گذرم. ایشان با پریدن از این شاخه به آن شاخه که به خوبی نشان می دهد چقدر به قول خودش بدنبال بحث است، سند رسوایی خود را امضاء کرده است و مرا یاد برخی از مخلوقات خدا می اندازد.
خوب است ایشان از "در معرض کشته شدن بوسیله مسلمین" -گریه ی حضار- جان به در برد تا معلوم گردد آش دهان سوزی هم نیست و هر چه تفت می دهد از سر حقد و زبونی ست. وگرنه جامعه ی کفار، اندیشمند فوق العاده ای را از دست می داد.
به قول شاعر "این سخن ها کی رود در گوش خر؟" ، انگار جناب نمی داند که حکم مرتد در رژیم محبوب ایشان اعدام است(هر چند علناً در قانون ذکر نشده) و نمی داند که تمامی مراجع و علمای مسلمان کم و بیش بر سر کشتن مرتد فطری توافق دارند ، شاید هم لازم می داند که خودش را به آن راه زند بلکه شاید زیر گوشی توحش احکام اسلامی را رد کند ، به هر حال دیدیم که فحاوی که بوی تعفن می دهد.بوی فاضلاب احکام اسلامی آنچنان تعفن انگیز است که مومنش هم ناچار به ماله کشی و طفره از بحث می شود بلکه به نحوی بر آنها سرپوشی گذارد.من هم دیگر قصد ادامه ی این بحث را ندارم ، تو هم قصد دلیل آوردن نداری تنها کاری که در آن مهارت داری آسمان و ریسمان بافتن و توهین و تمسخر است ، آری درک و فهمت را دیدیم ای علامه!:D نیازی نیست بیش از این چیزی نشان دهی که تنها ضایع تر از پیشت می کند.
نه جانا، از این خبرها نیست
قرار نیست با عر و تیز هر کسی مباحثه ای داشته باشیم. وقتی کسی ابتدائیات گفتگو را نمی داند و به قرآن توهین می کند، با قرار دادن آیه و طلب کردن استدلال پس از بد و بیراه گفتن، خود را سبک می کند.
اسطوره منطق بعد از اینکه پیروان قرآن را نادان دانسته و به بیش از میلیارد انسان توهین کرده، آیات آن را توهمات احمقانه خوانده، قرآن را سرشار از چرندیات دانسته و به ریشخند متن مقدس پرداخته، بعد از یاوه سرایی و لگد پراندن به مومنین، با این کارنامه ی رسوا، قرآن را بی ادبانه می نامد. جا دارد سوزنی به این واعظ غیر متعظ بزنیم که حواسش به حرف دهانش باشد و اینجا را با چاله میدان اشتباه نگیرد.
با این مهملاتی که در باب قرآن گفته و توهین هایی که نموده، انتظار استدلال دارد؟ و بعد آیه قرار می دهد که با مغز نارس خود قرآن را نقد کند؟ از این خبرها نیست. منتقدان این کتاب حرف دهانشان را می فهمند و با احترام آن را نقد می کنند. تو از زیر کدام بته ای در آمده ای؟
ننه من غریبم بازی و آب غوره گرفتن مضحک و خنده دارش که "همیشه هم در معرض کشته شدن بوسیله مسلمین هستیم" به نوشابه باز کردن برای خودش می ماند. چه کسی ایشان را قاطی میوه جات حساب آورده که ارواح عمه جانش همیشه در معرض کشته شدن بوسیله مسلمین است؟ بمیرم الهی عمو جان. در معرض کشته شدن که بودی تو؟
ای کاش مسلمین به همین بسنده می کردند ولی نه ، توهین برایشان کافی نبود به همین خاطر اول کتابشان و بعد هم فقهایشان دستور کشتار و قتل صادر کردند:
"پس چون ماه‌هاى حرام سپرى شد، مشرکان را هر کجا یافتید بکُشید و آنان را دستگیر کنید و به محاصره درآورید و در هر کمینگاهى به کمین آنان بنشینید؛ پس اگر توبه کردند و نماز برپا داشتند و زکات دادند، راه برایشان گشاده گردانید، زیرا خدا آمرزنده مهربان است."(توبه ، ۵)
"پس چون با کسانى که کفر ورزیده‌اند برخورد کنید، گردنها[یشان‌] را بزنید. تا چون آنان را [در کشتار] از پاى درآوردید، پس [اسیران را] استوار در بند کشید؛ سپس یا [بر آنان‌] منّت نهید [و آزادشان کنید] و یا فدیه [و عوض از ایشان بگیرید]، تا در جنگ، اسلحه بر زمین گذاشته شود. این است [دستور خدا]؛ و اگر خدا مى‌خواست، از ایشان انتقام مى‌کشید، ولى [فرمان پیکار داد] تا برخى از شما را به وسیله برخى [دیگر] بیازماید، و کسانى که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمى‌کند."(محمد ، ۴)
و این هم فقیهانش:
"امام می فرماید: در باب میراث، به دو قسم مرتد و پاره‏اى از احکامش اشاره شد. مرتد فطرى، پس از ارتدادش، بنا بر ظاهر، اسلام و توبه‏اش پذیرفته نمى‏شود و در صورتى که مرد باشد، او را مى‏کشند.
اگر زنى مرتد شد، خواه ارتداد ملى یا ارتداد فطرى داشته باشد، او را نمى‏کشند؛ بلکه وى را حبس ابد مى‏کنند؛ در اوقات نماز او را مى‏زنند و در نفقه و معیشت بر او سخت مى‏گیرند؛ اگر توبه کند، توبه‏اش مقبول است و از حبس آزاد مى‏شود.
اگر مردى مرتد ملى شد، او را توبه مى‏دهند؛ اگر توبه کرد، مى‏پذیرند؛ ولى اگر امتناع نمود، او را مى‏کشند. احتیاط واجب آن است که سه روز او را توبه داده، در روز چهارم [در صورت عدم توبه] به قتل برسانند"(منبع:https://www.hawzahnews.com/news/413093/%D8%A7%D8%AD%DA%A9%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%AF-%D9%81%D8%B7%D8%B1%D9%89-%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%AF-%D9%81%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B9%D9%82%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D8%B7%D9%81%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85)
عجبا عجبا!هر جا که می رسید به ما توهین می کنید ، همیشه هم در معرض کشته شدن بوسیله مسلمین هستیم ، نظامی هم که با شدت و حدت از آن دفاع می کنی هم که هر سال چند تنی از مرتدان را بر سر دار می کند آن وقت از ما ادب طلب کار می شوی؟!حقا که وقیحی ، نیازی هم به قرآن آموزی از تو نیست درک و فهم تو و کتاب و پیامبرت هویداست.
[quote='Khwanirath']فعلا که لجن پراکنی را در گلواژه هایتان مشاهده کردیم که کتاب مقدس بیش از میلیارد نفر انسان را مورد توهین قرار می دهید.
درک ما و کتابمان همین هست و همین نیست، از افرادی که ارزش گفتارشان در مایه های قاذورات است انتظار فهم کلام نمی رود.
هرگاه برخی از حضرات، خرفهم شدند که در خصوص مقدسات صدها میلیون مسلمان چگونه سخن بگویند، به ایشان می آموزانیم که قرآن را چگونه بفهمند.[/quote]
ای بابا تهش لنگ ادب شدید!کارتان همین است ، منطق که ندارید ، دلیل هم که هیچ در نهایت تنها آویزتان مزخرف بافتن درباره ادب است اما کدام ادب؟بگذار ادب را نشانت دهم علامه ی ادب!
"خدا کسانى را که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‌اند، در باغهایى که از زیر [درختان‌] آنها نهرها روان است درمى‌آورد، و [حال آنکه‌] کسانى که کافر شده‌اند، [در ظاهر] بهره مى‌برند و همان گونه که چارپایان مى‌خورند، مى‌خورند، و[لى ]جایگاه آنها آتش است"(محمد ، ۱۲)
"و مَثَل [دعوت‌کننده‌] کافران چون مَثَل کسى است که حیوانى را که جز صدا و ندایى [مبهم، چیزى‌] نمى‌شنود بانگ مى‌زند. [آرى،] کرند، لالند، کورند. [و] درنمى‌یابند."(بقره ، ۱۷۱)
"اى کسانى که ایمان آورده‌اید، حقیقت این است که مشرکان ناپاکند.."(توبه ، ۲۸)
این هم مشتی از خروار ادبتان!کتابت مخالفانش را چارپا و حیوان و نجس می نامند آنگاه انتظار ادب هم دارید ، باریکلا!سطح خریت که هیچ ، سطح وقاحت را هم جا به جا فرموده اید:D
فعلا که لجن پراکنی را در گلواژه هایتان مشاهده کردیم که کتاب مقدس بیش از میلیارد نفر انسان را مورد توهین قرار می دهید.
درک ما و کتابمان همین هست و همین نیست، از افرادی که ارزش گفتارشان در مایه های قاذورات است انتظار فهم کلام نمی رود.
هرگاه برخی از حضرات، خرفهم شدند که در خصوص مقدسات صدها میلیون مسلمان چگونه سخن بگویند، به ایشان می آموزانیم که قرآن را چگونه بفهمند.
[quote='Khwanirath']
چطور است که هر کسی به اندازه درک و فهمش سخن بگوید و تا در زمینه ای، حداقلی از مطالعه نداشته، چاه فاضلاب را نگشاید؟ چه دیدید؟ شاید تعفنش خلق الله را بیازارد.[/quote]
کاش به جای لجن پراکنی کمی از دانشتان را رو می کردید بلکه ما نادانان مستفیض شویم.به هر حال جای ایراد نیست از امثال تو بیش از این انتظاری نیست منطقتان از دینتان سرچشمه می گیرد:
"و چون به آنان گفته شود: «همان گونه که مردم ایمان آوردند، شما هم ایمان بیاورید»، مى‌گویند: «آیا همان گونه که کم خردان ایمان آورده‌اند، ایمان بیاوریم؟» هشدار که آنان همان کم‌خردانند؛ ولى نمى‌دانند."(بقره ،۱۳)
درک و فهم کتابت و خودت در همین حد است!
[quote='mohsen4086050']خیلی هم عالی ، کتابی که مومنانش می گویند که شما حتی سوره ای همانند آن هم نمی توانید آورید برکتش فقط ایجاد خرافه و خرافه دوستی بین مردم نادان است
نمی دانم چطور مدعیان ادعا می کنند که نمی توان سوره ای مانند این کتاب خشم و جهاد و خرافه آورد؟مگر نوشتن توهمات احمقانه ی بی دلیل و مدرک و توسل به خرافه های عامیانه مانند جادو و جن کاری دارد؟آیات بالا مشتی از خروار است ، سر تا پای کتاب الله-که به گفته مدعیان کتاب علم است-پر از چرندیات اثبات نشده و ناشدنی است.نتیجه اش هم همین پست های پایینی است که علامگانی می سازد که شب ها آقا جنه می آید سر وقتشان تا تابی بهشان دهد.بسیار هم عالی و متعالی!انشالله آن اجنه جاسوس اسرائیل نباشند ، به آشنایتان هم گویید که بسم الله را فراموش نکند[/quote]
چطور است که هر کسی به اندازه درک و فهمش سخن بگوید و تا در زمینه ای، حداقلی از مطالعه نداشته، چاه فاضلاب را نگشاید؟ چه دیدید؟ شاید تعفنش خلق الله را بیازارد.
خیلی هم عالی ، کتابی که مومنانش می گویند که شما حتی سوره ای همانند آن هم نمی توانید آورید برکتش فقط ایجاد خرافه و خرافه دوستی بین مردم نادان است:
"و آنچه را که شیطان‌[صفت‌]ها در سلطنت سلیمان خوانده [و درس گرفته‌] بودند، پیروى کردند. و سلیمان کفر نورزید، لیکن آن شیطان‌[صفت‌]ها به کفر گراییدند که به مردم سحر مى‌آموختند. و [نیز از] آنچه بر آن دو فرشته، هاروت و ماروت، در بابِل فرو فرستاده شده بود [پیروى کردند]، با اینکه آن دو [فرشته‌] هیچ کس را تعلیم [سحر] نمى‌کردند مگر آنکه [قبلا به او] مى‌گفتند: «ما [وسیله‌] آزمایشى [براى شما ]هستیم، پس زنهار کافر نشوى.» و[لى‌] آنها از آن دو [فرشته‌] چیزهایى مى‌آموختند که به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایى بیفکنند. هر چند بدون فرمان خدا نمى‌توانستند به وسیله آن به احدى زیان برسانند."(بقره ، ۱۰۲)
"عفریتى از جن گفت: «من آن را پیش از آنکه از مجلس خود برخیزى براى تو مى‌آورم و بر این [کار] سخت توانا و مورد اعتمادم.»"(نمل ، ۳۹)
"و جن را از تشعشعى از آتش خلق کرد."(الرحمن ، ۱۵)
"و از شرّ دمندگان افسون در گره‌ها،"(فلق ، ۴)
نمی دانم چطور مدعیان ادعا می کنند که نمی توان سوره ای مانند این کتاب خشم و جهاد و خرافه آورد؟مگر نوشتن توهمات احمقانه ی بی دلیل و مدرک و توسل به خرافه های عامیانه مانند جادو و جن کاری دارد؟آیات بالا مشتی از خروار است ، سر تا پای کتاب الله-که به گفته مدعیان کتاب علم است-پر از چرندیات اثبات نشده و ناشدنی است.نتیجه اش هم همین پست های پایینی است که علامگانی می سازد که شب ها آقا جنه می آید سر وقتشان تا تابی بهشان دهد.بسیار هم عالی و متعالی!انشالله آن اجنه جاسوس اسرائیل نباشند;-) ، به آشنایتان هم گویید که بسم الله را فراموش نکند:D
دوستان وجود اجنه ثابت شده است. در قرآن هم گفته شده. خداوند اونارو مثل ما انسانها برای عبادت آفریده و اونها هم در آخرت حساب پس خواهند داد. اونا هم مثل ما زندگی می کنند مثلا همسر اختیار می کنند مثل انسانها خوب و بد دارند و... اشخاص زیادی وجود دارن که با این موجودات ارتباط برقرار کردن. از جمله یکی از آشناهای من که کاملا با اونا در ارتباطه. می گفت شبها یکی از اونها میاد و من رو با خودش به سرزمین خودشون می بره. میگفت اونها در جایی زندگی میکنن که کف زمینش کاملا از طلا پوشیده شده. زنهایی بسیار زیبا با موهایی بلند و مردانی زشت دارن. کاملا مثل انسانها قیافه دارن فقط فرقشون در پاهاشونه که سم دارن(اینو من خیلی میشنیدم فک میکردم چرته نگو راست بوده). خلاصه اینجوریاست.
جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک