رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

خاطرات و مبارزات دکتر حسین فاطمی - بخش 2

خاطرات و مبارزات دکتر حسین فاطمی - بخش 2
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 46 رای
درباره:
حسین فاطمی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 46 رای
پیشوای بزرگ آزادی ؛ دکتر محمد مصدق: "اگر ملی شدن صنعت نفت خدمت بزرگی است که به مملکت شده باید از آن کسی که اول این پیشنهاد را نمود سپاسگزاری کرد و آن کس شهید راه وطن دکتر حسین فاطمی است ... در تمام مدت همکاری با این جانب حتی یک ترک اولی هم از آن بزرگوار دیده نشد. "

سام فال ، دبیر سفارت انگلیس (پس از کودتا) : "مصدق مطمئنا مشکل ایجاد می کند. به گمانم چون در حمام خون کشته نشد ،تبعید بهترین راه حل باشد. اعدام بی رحمانه ، صرف نظر از غیر انسانی بودن آن ممکن است در مورد مصدق عادلانه نباشد ولی شاید برای فاطمی اگر دستگیر شود بهترین راه حل باشد.تا زمانی که اینگونه افراد زنده هستند و در ایران به سر می برند، همیشه خطر ضدکودتا وجود دارد ، شدت عمل ضروری است. "

شاه خطاب به کرمیت روزولت (پس از کودتا) : "من تختم را مدیون خدا ، ملتم ، ارتشم و شما هستم ... مصدق محاکمه می شود و به سه سال حبس محکوم خواهد گشت ولی یک استثناء وجود دارد و آن حسین فاطمی است. او هنوز دستگیر نشده ولی به زودی او را پیدا می کنند. فاطمی بیش از همه ناسزاگویی کرد .او بود که توده ای ها را واداشت مجسمه های من و پدرم را سرنگون و خرد کنند.او پس از دستگیری اعدام خواهد شد. "

دکتر حسین فاطمی (پس از ترور بدست عوامل فدائیان اسلام) : "برای جامعه و ملتی که می‌خواهد زنجیرهای گران بندگی و غلامی را پاره کند این طور رنج ها و جان سپردنها و قربانی دادن‌ها باید امری عادی و بسیار ساده تلقی شود. تنها آتش مقدسی که باید در کانون سینه ی هر جوان ایرانی برای همیشه زبانه بکشد این آرزو و آرمان بزرگ پاک است که جان خود را در راه رهایی جامعه و نجات ملت خود از چنگال استعمار و فقر و بدبختی و ظلم و جور بگذارد. "
نام و یادش جاویدان.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
persica1400
persica1400
1390/01/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات و مبارزات دکتر حسین فاطمی - بخش 2

تعداد دیدگاه‌ها:
3
دم تو گرم
که لینک هاشونو میذاری
این ها که تا یه کتاب خوبی میذارند لینکشو پاک می کنند
رفقا میتوانند کتاب را با حجم 1.2 مگ از لینک زیر دریافت کنند .
http://www.4shared.com/office/kngZ0p0J/drfatemi_2.html?
:x
خاطرات و مبارزات دکتر حسین فاطمی - بخش 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک