رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هنگامه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 295 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 295 رای
326 صفحه

رمان «هنگامه» داستانی عاشقانه و نوشته‌ی «فهمیه رحیمی» است. هنگامه قصه‌ی دختری‌ست که عشقی قدیمی و کهنه را در دل و در سر دارد هنگامه‌ای که پس از سال‌ها با عشقی رو به رو شده که مجبور است سال‌های عاشقی با او را نه به یاد بیاورد و نه مرور کند، او باید مدیری مدبر بوده، هر روز در محل کار در کنار همانی که سال‌ها مخاطب خاص روزهایش بوده حاضر شود و راز دل را بر زبان نیاورد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«هنگامه به انتظار نشست و خانم منشی دستور دو فنجان چای داد و به کار خود مشغول شد. ساعتی بدون گفتگو گذشت و هنگامه احساس خستگی کرد می‌خواست بگوید وقت دیگری خواهد آمد که در باز شد و چند مرد گفتگوکنان داخل شدند و بطرف در دیگری که در انتهای همان سالن بود حرکت کردند. هنگامه او را در میان مردان شناخت اما آن‌ها پشت‌شان به هنگامه و خانم منشی بود و حضور او را حس نکردند...»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
copyleft
copyleft
1388/04/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنگامه

تعداد دیدگاه‌ها:
5
بسیار جالب بود. منتظر کتابهای بیشتری در این زمینه هستیم.

حقوق بشر بر مجموعه اي از حقوق اطلاق مي شوند كه همه افراد به صرف انسان بودن، بدون هيچ تبعيضي از ان برخوردارند و اين حقوق ضامن حيات و كرامت انساني يك فرد به شمار مي وند. ضمانت اجراي اين حقوق تكليف دولت هاست و اين حقوق غير قابل تعليق به شمار مي روند. امروزه در مورد منشاء و محتوا و محدوده اين حقوق مباحث بسياري وجود دارد ولي در عرف حقوق بين الملل تعدادي از اعلاميه هاي حقوق بشري از جمله اعلاميه جهاني حقوق بشر، ميثاق حقوق مدني و سياسي و ميثاق حقوق اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي به عنوان معيار حداقل هاي حقوق بشري به رسميت پذيرفته شده اند.
بسيار جالب و خواندني بود. من هم معتقدم در زمينه حقوق بشر هر چقدر كار شود باز هم كم است.
اميدوارم ترجمه هاي بيشتري در اين زمينه صورت بگيرد.
هنگامه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک