رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول بازاریابی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 63 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 63 رای
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) ‏ (۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو) یکی از سرشناس‌ترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.
اتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار می‌داند. وی معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را به‌دست بیاورند تا نهایتا بتوانند با فروش محصولشان، برای سازمان خود سود کسب کنند.
کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند. وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند.
فیلیپ کاتلر در سال ۱۹۳۱‍ در شهر شیکاگو در ایالات متحده آمریکا متولد شد. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه ام‌آی‌تی، فوق دکترای ریاضی از دانشگاه هاروارد و فوق دکترای علم و فناوری از دانشگاه شیکاگو است. کاتلر از سال ۱۹۷۰ تدریس رشته بازاریابی بین‌المللی را در دانشگاه نورث وسترن آغاز نمود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
libraziti
libraziti
1389/12/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول بازاریابی

تعداد دیدگاه‌ها:
3

بازاریابی و رقابت
‍ ✍ شرکتها بیش از حد نگران هزینه کارهایی که انجام می‌دهند، هستند، در حالی که آنها باید نگران هزینه انجام ندادن آن باشند.
🔹 اگر بازاریابی شما درست باشد و مطابق با نیاز جامعه، محصول و خدمت ارائه دهید، نباید نگران هزینه‌های صرف شده در مسیرتان باشید.
🔹 باید نگران این باشید که اگر شما در بازار سریع تر نجنبید، مسلماً رقبا جای شما را خواهند گرفت.
🔹 به خاطر بسپاریم که بازار دنیای رقابت است.
فیلیپ کاتلر. این کتاب یکی از منابع خوب برای رشته های مدیریت است.
دو گدا در خیابان نزدیک کُلوسیُو شهر رم کنار هم نشسته بودند. یکی از آنها روی زمین صلیبی گذاشته بود و دیگری یک ستاره داوود. مردمی که از آنجا رد میشدند به هر دو نگاه میکردند ولی فقط در کلاه گدائی که صلیب داشت پول مینداختند...
کشیشی از آنجا میگذشت؛ مدتی ایستاد و دید که مردم به گدائی که ستاره داوود دارد کمکی نمیکنند.
جلو رفت و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یک کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک جهان هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود داری به خصوص که درست نشستی بغل دست گدائی که صلیب دارد چیزی نمیدهد. در واقع از روی لجبازی هم شده به او پول میدهند نه به تو !
گدائی که ستاره داوود داشت بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای صاحب صلیب و گفت:
هی "موشه" نگاه کن ببین کی آمده به برادران "گلدشتین" بازاریابی یاد میده؟
خانواده گلدشتین؛ خاندانى ثروتمند و یهودى تبار بودند
اصول بازاریابی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک