رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تراژدی در سه پرده
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 76 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 76 رای
✔️ تراژدی در سه پرده یک کتاب داستانی جنایی نوشته آگاتا کریستی بود که اولین بار در آمریکا و توسط انتشارات داد، مید و کمپانی و در سال ۱۹۳۴ منتشر شد و نام اولیه آن قتل در سه پرده بود و در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب و در ژانویه ۱۹۳۵ و تحت نام اصلی‌اش منتشر شد قیمت نسخه آمریکایی آن ۲ دلار بود. داستان این کتاب از سری هرکول پوآرو است و داستان سه قتل که اولی یک کشیش و دومی یک دکتر و سومی یک بیمار روانی است روایت می‌شود.

خلاصه ای از داستان:
سر چارلز کارترایت، هنرپیشه سابق، در ملکی که در نزدیکی دریا در لوموث دارد، ضیافت شامی برگزار کرده. سیزده نفر در مجلس او حضور دارند که از جمله این افراد هرکول پوآرو و مرد مودبی به اسم آقای ساترتوایت هستند. ولی چون تصور می‌کنند عدد سیزده نحس است و خوب نیست تعداد میهمانان سیزده نفر باشد، خانم وایولت میلری، منشی سر چارلز هم به جمع مهمانان اضافه می‌شود و تعداد آنها به چهارده نفر می‌رسد. پس از صرف شام خدمتکاری برای میهمانان نوشیدنی می‌آورد اما در هنگام صرف نوشیدنی ...

"تراژدی در سه پرده" هم مثل برخی از آثار دیگر کریستی نشان می‌دهد که نویسنده در مورد سم اطلاعات زیادی دارد. در داستان سه نفر به طرز زیرکانه و بی‌رحمانه‌ای به قتل می‌رسند. قاتل آن‌قدر زیرک است که پوآرو اعتراف می‌کند خود او هم ممکن بوده مسموم شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/12/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تراژدی در سه پرده

تعداد دیدگاه‌ها:
10
عالی;-(
به نظر من که قتل در قطار سریع السیر شرق بهترینه
البته تا الان(!)
واقعا ممنون!من کل اینترنت رو برای کتاب هاش گشته بودم!
اگه میشه این کتاب ها رو هم بزارین :قتل های الفبایی،مرگ خانم مگینتی،پرده
خدا قوت!!
لطفاً کتاب قتل راجر آکروید رو هم بذارید
کتاب خیلی ارزشمندی هست :-):-):-)
لطفا کتاب (قتل آقای راجر آکروید) را هم بذارید
واقعا داستان جالبی داره.;-)
ba sepaaaaaaaaaaaaaaaaaas az shoma........................................
کتاب قتل سر راجرز یکی از زیباترین داستانهای آگاتاست که شخصیت پوآرو در آن بسیار پر رنگ هست .لطفا این کتاب رو هم برای دانلود بزارید.به نظر من زیباترین کتاب آگاتاست.:-)
لطفا کتاب خانه کج از آگاتا کریستی را هم بگذارید.
تراژدی در سه پرده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک