رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بانوی من گریه نکن
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
✔️ جسد لیلا ستاره سینما را یک روز پس از دعوای سخت با همسرش پیدا می‌کنند و شوهرش به عنوان مظنون اصلی دستگیر می‌شود. الیزابت خواهر لیلا به ناچار به دادگاه می‌رود و بر علیه تد شهادت می‌دهد. الیزابت که بسیار غمگین است بنا به دعوت یک دوست به چشمه آب گرم که جایگاه ثروتمندان و افراد مشهور است دعوت می‌شد در آنجا دوست نزدیک لیلا را می‌بیند و به شک می‌افتد که آیا واقعآ تد قاتل است؟ اگر اینطور نیست چه کسی لیلا را کشته است... و چرا؟ او مصمم است حقیقت را دریابد.
رمانی وهم‌برانگیز که خواننده را برای کشف معما به مبارزه می‌طلبد و او را در دریایی از حدس و گمان تا پایان با خود همراه می‌سازد.

پشت جلد:
یک ستاره سینما از تراس آپارتمان مجللش واقع در آخرین طبقه یک مجتمع مسکونی پرتمی شود و می‌میرد. آیا این جنایت را نامزد خشمگین او به دلیل عشق و دلبستگی شدید مرتکب شده است؟
الیزابت لانگ بدون توجه به زرق و برق‌های مادی و خیره‌کننده ایالت کالیفرنیا که همچون خورشید پرتوافشانی می‌کند به جستجوی قاتل خواهرش می‌پردازد.


ماری هیگینز کلارک, یکی از چهره های مطرح داستان نویسی آمریکا و فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه فورد هام است وی تا کنون سیزده دکتری افتخاری دریافت کرده است. کلارک نویسنده 21 اثر پر فروش, به" ملکه تعلیق"مشهور است.
خانم کلارک در سال 1964 با نوشتن داستانهای کوتاه کار نویسندگی را شروع کرد و پس از فوت شوهر برای تامین معاش 5 فرزندش روزها به کار در رادیو و شبها به رمان نویسی می پرداخت.اولین کتاب او در آرزوی بهشت نام داشت که این رمان بر اساس زندگی جورج واشنگتن بود که فروش خوبی نکرد . او از کودکی به رمانهای آگاتا کریستی و شرلوک هلمز علاقه مند بود لذا تصمیم می گیرد رمانهای تعلیقی بنویسد. "بچه ها کجایند؟"اولین رمان پرفروش کلارک بود که در توضیحات آن راجع به او آمده است که داستانهایش پر از پدیده های روحی و روانی است. او به خواننده اجازه می دهد تا آخرین لحظه وادار به حدس زدن شود.

آثار او همیشه در شمار پرفروش ترین رمان ها جای دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
libraziti
libraziti
1389/12/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بانوی من گریه نکن

تعداد دیدگاه‌ها:
6
خیلی کتاب قشنگیه کلا اثار کلارک عالی هستم همشون:baaa:
حالا خوبه خرابه 183 نفر دانلود کردند تا مطمئن شند! :))
فایلش خرابه و باز نمیشه اگر ممکن هست اشکالش رو برطرف کنید تا قابل استفاده باشد
بانوی من گریه نکن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک