رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
منطق - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
منطق - جلد 1:
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=23532

سالهاست که کتاب المنطق ابتدا در حوزه علمیه نجف و سپس حوزه های علمیه ایران و به دنبال آن در دانشگاههای ایران بعنوان یک کتاب درسی کلاسیک، جای خود را باز کرده و جایگزین دیگر کتابهای منطقی گشته است و هنوز کتای تدوین نشده است که بتواند گوی سبقت را از آن برباید.
مؤلف این کتاب، علامه شیخ محمدرضا مظفر (1322-1392 ه.ق) از دانشمندان و فرزانگان مشهور حوزه علمیه نجف است. وی در مدت حیات علمی خویش، تلاش عظیمی در جهت ایجاد تحولی نوین و اساسی در حوزه ها و مراکز علمی و فرهنگی جهان اسلام، بوی‍ه متون آموزشی حوزه ها آغاز نمود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1389/11/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی منطق - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='tanhatekyegahman']سلام این که برا من 16 صحفه بیشترنیست اونم که فقط فهرست مطالب ومقدمه است واقعا خسته نباشین[/quote]
کاربر محترم ! کتاب هایی که مشکل حق نشر دارن فقط به صورت بخشی از کتاب نمایه می شن و برای دریافت کامل کتاب باید اقدام به خرید الکترونیکی آن کرد. این نکته رو صرفا برای اطلاع شما عرض کردم تا در جریان گزینه های پیش نمایش در سایت باشید و همچنین خسته نباشید.
سلام این که برا من 16 صحفه بیشترنیست اونم که فقط فهرست مطالب ومقدمه است واقعا خسته نباشین(!)(!)
این که همان کتاب اول بود؟؟؟؟ نظارتی نمی شود؟؟؟؟
ادامه ی همان حوزه ی علمیه است؟؟؟؟؟
خسته نباشید واقعن
منطق - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک