رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دهکده پر ملال
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 37 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 37 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/11/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دهکده پر ملال

تعداد دیدگاه‌ها:
5
باسلام
بنده به فایل رمانهای آقای فقیری برای پایان نامه نیاز دارم
اگه بتونید کمک کنید ممنون میشم
:-)
http://www.ghabil.com/files/faghiri-taghizade.pdf
گفتگو با امين فقيري ، خالق دهكده پرملال: ما از مردم مي نوشتيم
و
در همین زمینه گوش کنید:
داستانی کوتاه از امین فقیری که در رادیو زمانه و با صدای نویسنده منتشر شده‌است.
http://www.zamahang.com/podcast/20070812_1dastankhani_amin_faqiri.mp3
:-)
با تشکر از شما دوست گرامی
با خواندن اینجور داستانها انگار که ما هم به انجا رفته و دقدقه روستانشینان و برزگران را حس میکنیم.
امین فقیری متولد سال ۱۳۲۳ در شیراز است. «كوفیان»، «غم های كوچك»، «مویه های منتشر»، «دهكده ی پرملال»، «رقصندگان»، «زمستان پشت پنجره»، «زندگی امین فقیری با اشاره به انتشار یك نمایشنامه ، از غیرقابل چاپ اعلام شدن آخرین رمانش خبر داد.
به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امین فقیری می گوید، نمایشنامه ی «در تو تكرار نمی شود آن گل سرخ» اخیرا از سوی انتشارات نوید شیراز منتشر شده است.
او پیش تر در توضیحی درباره ی این اثر گفته بود: كار نگارش این نمایش نامه سال ها پیش به انجام رسیده و تا كنون به چاپ نسپرده بود. «در تو تكرار نمی شود آن گل سرخ» نمایشنامه ای با مضمون اجتماعی است كه البته زمان و مكان داستان به حادثه ی واقعی ارجاع ندارد.
او همچنین متذكر شد: رمان «سگ ها در تاریكی» چند سالی از سوی نشر چشمه در انتظار دریافت مجوز نشر بود و اخیرا به ناشر گفته شده كه این اثر غیرقابل چاپ است. علی رغم این كه انتظار داشتم حاصل سال ها زحمتم برای تألیف این رمان به نتیجه برسد و فرصتی برای عرضه ی آن فراهم شود؛ اما این فرصت از دست رفت.
فقیری در توضیحی درباره ی فضای این داستان عنوان كرد: به نظرم، این داستان چیز خاصی ندارد و برآمده از تجربه های زیست من طی چند دهه عمر است. قصه ی «سگ ها در تاریكی» در روستایی دورافتاده كه حالت ناكجاآباد دارد، روایت می شود. در جایی نزدیكی كویر است كه داستان تعریف می شود و این برآمده از خاطرات من در سال هایی است كه در جیرفت و كرمان در سپاه دانش بودم و مسیرها را جاده های خاكی به هم ارتباط می داد كه قاچاقچیان به راحتی در آن ها رفت و آمد می كردند و اشرار حضور داشتند و در این روایت از فقر، گسیختگی مناسبات اجتماعی و دردهایی كه بر مردم رفته و می رود، حرف زده ام.
او همچنین خاطرنشان كرد: این روزها سرگرم تألیف رمانی تاریخی هستم كه به روایت زندگی سردار بزرگ ایرانی در دوران ایران باستان می پردازد كه همواره در تاریخ نسبت به او سكوت شده و به اعتقاد من، قهرمان مظلومی است و این قهرمان مظلوم آریو برزن است كه در برابر هجوم وحشیانه ی اسكندر می ایستد و در نبردی كه با او دارد، پیروز می شود. اكنون كار ویرایش این رمان در مرحله ی پایانی است.
دهکده پر ملال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک