رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

آمار برای دانشجویان اقتصاد و بازرگانی

آمار برای دانشجویان اقتصاد و بازرگانی
امتیاز دهید
5 / 4
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 23 رای
علم آمار یکی از علومی است که امروزه برای اداره امور اجتماعات بشری شدیداْ مورد نیاز بوده و شدت این نیاز با پیشرفت و توسعه اقتصادی این جوامع و پیچیده تر شدن بافت سیاسی و اجتماعی آنها بطور روزافزونی رو به افزایش است بطوری که اکنون کمتر رشته دانشگاهی را می‌توان یافت که درس آمار به عنوان یکی از دروس ضروری آن رشته قلمداد نشود. این کتاب به عنوان مرجعی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه و بخصوص دانشجویان رشته اقتصاد بحساب می‌آید.
در این کتاب کوشش شده است مباحث آمار تخصصی ارائه شود. مثال‌های عددی در راستای رشته و گرایش دانشجویان اقتصاد طرح شده است. بنابراین یک مرجع تخصصی مناسب و فراگیر محسوب می‌شود. آمار و کاربرد آن در مدیریت یک درس بسیار مهم آزمون دکتری سراسری آزاد و آزمون کارشناسی ارشد است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
nimasoltani
nimasoltani
1389/09/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آمار برای دانشجویان اقتصاد و بازرگانی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این کتاب جزو کتابهای قدیمیه دانشگاه فردوسی است که خود دانشگاه به رایگان جهت دانلود قرار داده پس هیچ مشکلی برای انتشار نداره
آمار برای دانشجویان اقتصاد و بازرگانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک