رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سرگذشت هکلبری فین
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 1289 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 1289 رای
ماجرای داستان از آنجا شروع می‌شود که هاکلبری فین خودش را به کسی که ممکن است خوانندگان آن را از قبل بشناسند معرفی می‌کند. خوانندگان متوجه می‌شوند که هاک از آخرین ماجرایی که با تام سایر دوگلاس و خواهرش داشته‌است، پول خوبی به جیب زده‌است. خانم واتسون، هاک را به خانه‌شان برده تا به او دین و آداب معاشرت بیاموزد. به‌جای پیروی از محافظانش، هاک در شبی از خانه بیرون می‌زند تا به تام سایر بپیوندد و وانمود کنند که دزد دریایی هستند.
یک روز هاک متوجه می‌شود که پدرش پپ به شهر برگشته است. به خاطر سابقه خشونت و نوشیدن زیاد، هاک نگران رفتار پدرش و میزان پولی است که او خرج می‌کند. هاک با وجود پدرش، به مدرسه رفتن ادامه می‌دهد اما ترس‌های او زمانی واقعی می‌شود که پدرش او را می‌رباید و در طول رود می‌سی‌سی‌پی با یک کابین کوچک تا ساحل ایلینوی می‌برد. با این‌که هاک از زندگی بدون مدرسه و دین راضی است اما پدرش از او سوءاستفاده می‌کند. به همین دلیل او مرگ خود را جعل می‌کند و از می‌سی‌سی‌پی می‌گریزد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farazoforud
farazoforud
1398/11/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرگذشت هکلبری فین

تعداد دیدگاه‌ها:
5
ارنست همینگوی در «تپه‌های سبز آفریقا» نوشته: «تمام داستان‌های ادبیات مدرن آمریکا از یک کتاب مارک تواین به نام «ماجراهای هاکلبری فین» نشات گرفته‌اند. پیش از آن هیچ چیز نبود. هیچ کدام از کتاب‌ها به این خوبی نبودند.
روان نجف دریابندری شاد
یکی دیگر از مترجمین خوب ایران جاودانی شد (۱ شهریور ۱۳۰۸ آبادان - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ تهران )
سالها پیش خوندمش چقدر جذاب نوشته و ترجمه شده
یک نویسنده بزرگ و یک مترجم بزرگ. قطعاً ترکیب خوبی از آب درمیاد.
سرگذشت هکلبری فین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک