رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

در جستجوی دلتورا - جلد ۳: شهر موشها

در جستجوی دلتورا - جلد ۳: شهر موشها
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 89 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 89 رای
مجموعه در جست وجوی دلتورا، متشکل از چندین رمان فانتزی است که به قلم نویسنده استرالیایی، امیلی رودا، برای علاقه مندان به این ژانر در نظر گرفته شده است. این مجموعه، به ماجراجویی های سه همسفر می پردازد که با هدف بازپس گیری سنگ های هفت گانه ربوده شده از کمربند جادویی دلتورا و همچنین، شکست دادن متحدین و پیروان ارباب سایه های اهریمنی، سراسر سرزمین خیالی دلتورا را زیر پا می گذارند. ارباب سایه های اهریمنی، نقشه شوم حمله به دلتورا و اسیر کردن مردمان این سرزمین را در سر می پروراند. تنها چیزی که می تواند مانع این نقشه شیطانی شود، کمربند جادویی دلتورا به همراه سنگ های قدرتمند و اسرارآمیز آن است. سه شخصیت به ظاهر متفاوت، تنها با نقشه ای در دست، راهی سفری خطرناک برای یافتن سنگ های گمشده و نابودی بزرگترین دشمنشان می شوند. اما ابتدا باید به اولین هدف دست یابند: رسیدن به جنگل های مخوف سکوت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1389/08/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در جستجوی دلتورا - جلد ۳: شهر موشها

تعداد دیدگاه‌ها:
11
میشه گفت یک شاهکاری از تخیل که خواننده رو مجذوب خود می کند ..با زبانی ساده ..کتابی ست که در سن ۱۲سالگی خوندم وهنوزم کتاب دوست داشتنی منه
این مجموعه واسه زمان خودش عالی بوده. اگه خیلی از داستان هایی که الان خیلی حرفه ای نوشته شده مدیون کتاب های اولیه ای است که الان ما بچگانه حسابشون می کنیم. چون با خوندن کتابایی مثل دلتو را سطح انتظار مخاطبان می ره بالا نویسندگان فانتزی و تخیلی نویس دستشون میاد که مردم نیازشون چیه.
کودکانه تر از این نمی شه
ولی من کتاب های ماجراجویی رو دوست دارم ولی این از نوع کودکانه اش بود!(!)
تقریبا مثه جلاد لاغر دارن شان بود
اگه هر دو تا کتابو خونده باشی منظورمو می فهمی!
من این مجموعه رو خیلی دوس دارم چون اولین مجموعه ای بود که خوندم:x
مجموعه دلتورا خیلی قشنگه هرچند تخیلیه ولی از دمونتا که تخیلی تر نیست؟
از این جلدش خیلی خوشم اومد بخصوص قسمت های رمز گونش خیلی مسحور کننده بود. البته با اون دوستمون موافقم زبانش سادست ولی ابدا بچگانه نیست، در هر حال جذابه.:x
قشنگ اما با زبانی بسیار ساده من دوسش دارم اما بیش از حد بچگانه است:stupid:((
در جستجوی دلتورا - جلد ۳: شهر موشها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک