رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
محمد (ص): زندگی نامه پیامبر اسلام
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 55 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 55 رای
"کارن آرمسترانگ" راهبه سابق یکی از کلیساهای شهر لندن و نویسنده کنونی، در حالیکه از بسیاری از نوشته‌های غربی شکایت دارد؛ در کتاب جدید خود "محمد؛ پیامبری برای زمان ما" تصویر جامع و کاملی از زندگی پیامبر و ترویج دین اسلام در اختیار مخاطب غربی گذاشته است.

آرمسترانگ که هم اکنون در لندن زندگی می کند، یک دو جین کتاب درباره ادیان مختلف از مذهب بودا گرفته تا تاریخچه های کوتاه از اسلام در پرونده‌ی کاری خود دارد.

او بر خلاف همکاران خود در این کتاب، با نگاه به جوانب مختلف زندگی پیامبر در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی، مخاطب خود را از خواب سنگین بیدار می کند.

این نویسنده که به واسطه شغل سابق خود مطالعات دقیقی روی ادیان مختلف داشته، با تاکید بر ارتباط ادیان الهی می‌نویسد " شما نمی‌توانید یک مسلمان باشید مگر اینکه موسی و عیسی را به عنوان پیامبران الهی بشناسید."

آرمسترانگ در این کتاب که در مجموعه کتابهای "زندگی مشاهیر" انتشارات هارپر کالینز لندن در 249 صفحه چاپ شده است، به خوبی خصومت‌های شخصی با پیامبر را در طول تاریخ توضیح می‌دهد و محمد(ص) را به عنوان شخصیتی واصل و میانجی‌گر بین انسانها معرفی می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
siakhafe2
siakhafe2
1389/08/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی محمد (ص): زندگی نامه پیامبر اسلام

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
محمد (ص): زندگی نامه پیامبر اسلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک