رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اوژنی گرانده
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 130 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 130 رای
✔️ خلاصه داستان:
خانواده ای به نام گرانده در شهری به نام سومور در فرانسه زندگی می کنند. مسیو و مادام گرانده تنها یک دختر به نام اوژنی دارند.یک کلفت به نام نانون هم در این خانه خدمت می کند که تبدیل به پیر دختری مهربان شده است.مسیو گرانده (باباگرانده) آن قدر شیفته ی پول و به ویژه طلا است که ذره ای عشق و محبت در وجود او یافت نمی شود.او طوری به خانواده خود نشان می دهد که یک فرد عادی و روزمزد است.پسرعموی اوژنی از پاریس به نزد گرانده های سوموری می آید.اوژنی عاشق او می شود.عموی اوژنی به دلیل ورشکستگی پس از فرستادن پسر خود نزد برادرش با شلیک گلوله ای به زندگی خود خاتمه می دهد.بابا گرانده نمی خواهد شارل (پسرعمو) را نزد خود نگاه دارد.از طرفی اوژنی سخت شیفته ی او شده است....

بالزاک نگارش اوژنی گرانده را در سال ۱۸۳۳ به پایان رساند. اوژنی گرانده داستانی است کلاسیک با جریانی بسیار ساده که احساسات درونی یک دختر ساده شهرستانی را نشان میدهد.این داستان در زمانی اتفاق می افتد که به عقیده بالزاک پول خداوندگار زمان است.همه ی وقایع داستان حول محور پول و سودجویی مالی اتفاق می افتد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shayann
shayann
1389/06/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اوژنی گرانده

تعداد دیدگاه‌ها:
23
کتاب را خواندم.یادی از دوران جوانی....
سرگذشت مردی خسیس و دختر و همسرش است...شارل برادر زاده اش که به او پناه می برد...و ثروت گرانده و ...
من عاشق بالزاک هستم اما از نویسندگانی که به توصیف بیش از حد مناظر و صحنه ها میپردازند خوشم نمیاد خسته میشم
اوژنی گرانده را فیلمش را دیده بودم و بسیار از دیدن آن لذت بردم :xو دلم برای فداکاری اوژنی طفلکی برای پسرعموی بی وجدان سوخت خدا کنه برای دانلود وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص بشه !
دانلود نمیشه خداااااااااااااااااا :((
سلام
ازلطف شما سپاسگزارم
من کتابهای بالزاک رو خیلی دوست دارم
از اینکه راحت تونستم دانلود کنم خوشحالم
دست و پنجه شما درد نکند ...
سلام به دوستان. من خیلی‌ وقته دنبال کتاب اوژنی گرانده ترجمه آتوسا یزدانی، انتشارات ‌جادهٔ ابریشم می‌گردم. آیا کسی‌ این کتابو داره؟ این هم تصویر پشت جلد کتاب (اگه درست خاطرم باشه):
جلد کتاب
مرسی
کتاب قشنگیه امیدوارم دوستان دیگه هم اگر نخوندن بخونن
من این کتاب رو وقتی نوجوون بودم خوندم. فوق العاده قشنگه.
اوژنی گرانده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک