رسته‌ها
خشم خدایان - سونیای سرخ - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4
با 102 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 102 رای
رد سونیا یا سونیای سرخ یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کمیک‌های شمشیر و جادوگری است، که توسط نویسنده روی توماس و طراح بری وینزر-اسمیت در سال ۱۹۷۳ برای مارول کامیکس خلق شده‌است. رد سونیا تاحدودی برگرفته از شخصیت‌های رابرت هاوارد، رد سونیا از روگاتینو، دارک اگنس و به‌ویژه والریا می‌باشد.

مارول کامیکس تا سال ۱۹۸۶، داستان‌هایی با حضور رد سونیا منتشر کرد، و در سال ۱۹۹۵ برای یک داستان کوتاه نزد این شخصیت بازگشت. در سال ۲۰۰۵، داینامیت انترتینمنت شروع به نشر داستان‌هایی دربارهٔ این قهرمان نمود، که در طی آن سونیای اصلی کشته شد و یک نسخهٔ تناسخ یافته جایگزین او گردید. در سال ۲۰۱۳، این سری توسط گیل سیمون بازراه‌اندازی شد، و از طریق فلش‌بک روایت یک نسخهٔ تغییر یافته از داستان اولیه زندگی او را بازگو می‌کند. نویسندگان بعدی سونیا شامل: ایمی چو، مارک راسل، لوک لیبرمن، جیمی پالمیوتی، و آماندا کانر هستند.

رد سونیا در عناوین متعددی هم به عنوان قهرمان اصلی و به صورت انفرادی و هم همراه با شخصیت کونان بربر، و همچنین در ادغام با شخصیت‌های مارول و داینامیت کامیکس ظاهر شده‌است. رمان رد سونیا در دهه ۱۹۸۰ (میلادی) توسط دیوید سی. اسمیت و ریچارد ال. تیرنی منتشر شد، و در سال ۱۹۸۵، فیلمی سینمایی به همین نام با بازی بریگیته نیلسن در نقش اصلی به نمایش درآمد. لباس مشخص سونیا زرهٔ بیکینی مانند وی است که معمولاً از زره‌های پولک‌دار تشکیل شده‌است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
24
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
قاصدك
قاصدك
1389/06/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خشم خدایان - سونیای سرخ - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
10
به نظرم این اسم بیشتر بهش میاد: ((سونیا با حداقل حجاب ممکن))
من نمیدونم این مسئوووووووووووووولیییین کجان؟
این چه کتابیه گذاشتین هاااااااااااااان؟
قسمت اول و دوم را راحت دانلود کردم ولی بقیشهاش را نمیتوانم ..... چرا؟:((توی این صفحه همه چیز دارید جز لینک دانلود.
"من فیلم سونیای سرخ را با بازی آرنولد شوارتزنگر دیده بودم و بسیار مشتاقم که کتاب آن را نیز مطالعه کنم.
خشم خدایان - سونیای سرخ - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک