رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بهشت گمشده - کتاب 2
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 224 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 224 رای
✔️ منظومه «بهشت گمشده» که توسط جان میلتون در وصف عصیان شیطان و سقوط او و اغوای آدم به دست شیطان و طرد آدم از بهشت سروده شده تا کنون به عنوان یک شاهکار طراز اول ادبیات انگلستان تقریبا به تمام زبان های مهم جهان ترجمه شده و منبع الهام بسیاری از نویسندگان و شعرا و نقاشان و موسقی دانان و هنرمندان دیگر قرار گرفته است.
ترجمه این کتاب ، مانند ترجمه کمدی الهی همراه با تابلوهایی از « گوستاو دوره » نقاش معروف فرانسوی است که خود از شاهکارهای هنر قرن نوزدهم به شمار می رود.
ب
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
کوهالن
کوهالن
1389/06/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بهشت گمشده - کتاب 2

تعداد دیدگاه‌ها:
15
شرم بر آدمیان باد، که ابلیس با ابلیسان ملعون دگر بر سر پیمان استوار است، و در میان جمله آفریدگانی که قدرت اندیشه دارند تنها آدمیانند که با وجود امید به بخشایش الهی با یکدیگر سازش نمی توانند کرد، و با آنکه خداوند اعلام صلح می کند اینان همچنان با کینه و عناد و ستیزه جویی روزگار می گذرانند و دست به جنگ های خونین می زنند و زمین را از پی نابودی یکدگر ویران می کنند، چنان که گویی (و این باید ما همه را به همداستانی خواند) آدمی را به حد کافی دشمنان دوزخی در پیرامون نیست که روز و شب در طلب نابودی اویند!
نقل از صفحه 99 کتاب
مدیریت محترم
لطفا" برای دانلود کردن جلد دوم چاره ای بیندیشید... با تشکر
چرا به من اجازه دانلود داده نمی شه؟؟؟؟؟؟؟
""""وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. همچنین درصورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید می‌توانید اجازه نشر الکترونیکی تمام یا بخشی از آن را به ما بدهید.
برای اطلاعات بیشتر قوانین را مطالعه کنید."""""
ممنون از اینکه برای فرهنگ مردم زحمت میکشید
كتابي بسيار تاثير گزار در حوزه ادبي و نوشتاري كه من مسلما كل مجموعه بهشا گمشده را به جد شاهكار ادبي مي نامم و ميتوان ديدگاههاي يك روشنفكر قرن هفدهمي لاتين زبان مسيحي مذهب را به وضوح ديد.
کتابها واقعا خوب هستند با تشکر از مدیریت محترم:x
چرا كامل نذاشتي ممنون ميشم اگر تمام كتاب را در اين قسمت بذاري
هنوز نخوندمش ولي از اطرافيانم تعريفشو خيلي شنيده بودم خيلي ممنونم:D
مرسی از تلاشهاتون برای تهیه این کتابها موفق باشید8-)
بهشت گمشده - کتاب 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک