رسته‌ها
PSD Photoshop - April 2010
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 21 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 21 رای
VOL.3 NO.4

Gold Lion: How to turn your picture into a sparkling golden portrait
Creative Class: How to incorprorate 3D render with stock photos to create an appealling watery scene
Photomanipulation: How to cut out images and use them in another background
Digital Painting: How to paint neytiri portrait using a simple thechnique of airbrushes and layers for ultimate control
Software review: AutoFX Mystical Suite
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1389/06/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی PSD Photoshop - April 2010

تعداد دیدگاه‌ها:
7
اشتباه ما این بود که موقع حمایت از سایت بدون اینکه نام کاربریمونو فعال کنیم به حساب واریز کردیم بدون اینکه اسممون بره جزو وی آی پی.!!!
اون موقع ما بدون منظور اومدیم حمایت کردیم ولی الان شما دارین بین کاربرا خط میکشین. (!)
رضا جان !!!
هم از متن من این برداشت می شود که این کار باعث آزردگی من شده و هم از جواب شما ، من برداشت می کنم که پیامم باعث ناراحتی شما شده ! خیلی پیچیده است نه ؟ البته در مورد اول راستش رو بخواهید من احترام زیادی برای این سایت و مخصوصا اعضای تراز اول آن ( بخوانید VIP ) ! قایل بوده و هستم و و خیلی شوکه شدم وقتی دیدم که سایت محبوبم بعضی کتب رو از خوانندگانش دریغ می کنه به این عنوان که کمک مالی نکردن ! واقعا از جوانی مثل شما با فکر باز توقع دارم دلیل آزردگی من رو درک کنه ، در هر صورت راه حل بهتر یک فراخوان برای کمک بود که می خوام بدونید خیلی از نظر من جذاب تره چون یک چیز مسلمه و اون هم اینه که ما خوانندگان و اعضای پروپا قرص این سایت هرگز اجازه بسته شدنش رو به این دلایل احمقانه نمی دیم . می دونید این سایت همیشه به عنوان جایی برای کتاب از هر نوع و با هر سلیقه ای برای من مطرحه و تا به حال دوستان زیادی رو به اینجا دعوت کردم . می خوام که لحن تندمو ببخشید و اونو بزارید به حساب تعصب نسبت به سایت و دیوارهای طلایی قصری که از شماها ساختم و می خوام به هر نحوی حفظشون کنم ! :x
درود نينا جان
برخي از دوستان گمان كرده اند كه ما روي گنج نشسته ايم يا كمك دولتي دريافت ميكنيم يا هرچيز ديگر كه وقتي ميبينند تلاشي براي درآمد زايي سايت ميشود جوري ابراز تاسف ميكنند كه گويا دزدي كرده ايم يا از سهم الارثشان برداشته ايم!
نينا عزيز لطفا به سايت http://www.alexa.com مراجعه كنيد. در اين سايت ميتوانيد آمار ترافيك سايت كتابناك را مشاهده كنيد و ببينيد كه فقط در سه ماهه اخير 88% بر ترافيك سايت افزوده شده. پر واضح است كه با اين وضع رو به رشد بازديد از سايت، هزينه سرور هاي سايت و وقتي كه مديران سايت براي بهينه سازي كدها و رسيدگي به امور سايت ميگذارند بيشتر ميشود!
و اما در مورد سوالتان كه در مورد دير رسيدگان به اين بازارچه!!! فرموده بوديد: چند روزي صبر كنيد هنوز اين طرح به صورت كامل اجرا نشده.
و در آخر از لطفي كه به سايت داريد كمال تشكر را دارم
آقا رضای عزیز !
اگه می خوایید یه حالی به دوستانی که برای تامین هزینه های سایت پول دادن بدین که البته تعداد زیادی هم نیستن تا جایی که من اسامیشونو قبلا خوندم ، می تونین عناوین ویژه این عزیزان رو به میلشون بفرستید تا بقیه احساس پارتی بازی و چیزهای دیگه نکنن ولی اگه قصدتون از این کار ترغیب بقیه دوستان به کمک مالی برای برخورداری از امکانات ویژه تونه که موفق باشین ولی این وسط تکلیف کسانی رو هم که دیر به این بازارچه رسیدن مثل بنده روشن کنین ! چون یادم میاد در جواب پرسشم گفته شد که از نظر مالی سایت تا یک سال آینده تامینه . خوب ، می دونید جای تاسف داره که آدم تو همچین سایت فرهیخته و کاملی و با چنین اهداف بلند و آزادیخواهانه ای باز هم شاهد همچین کارهایی باشه ! ولی خوب به قول پدرم پول رو رو سنگم بزاری ، آب می شه !
موفق باشید دوست عزیز !
راستی ما هم حاظر به هر نوع کمکی برای سرپا موندن این سایت فوق العاده هستیم ، فقط کافیه لب تر کنین ، البته امکانات VIP هم لازم نداریم !!!!!!!!!!!! ;-)
دوست گرامي هدف از اين كار كه فقط تعدادي از اعضا به برخي كتابها دسترسي داشته باشند اين است كه ما در قبال محبتي كه دوستان براي تامين هزينه هاي سايت داشتند ما نيز هديه اي در اختيار آنها بگذاريم تا گوشه اي از محبت اين عزيزان را كه خود را در قبال استفاده از امكانات سايت مسئول ميدانند جبران كنيم.
در مورد تاخير 3 دقيقه اي: اين موضوع اصلا براي جلب مخاطب بيشتر نيست و هدف اين كار اين است كه بار بر روي سرور ها را تا حدي كاهش دهيم كه سايت كلا از دسترس خارج نشود. با تشكر از شما
سلام.اینکه کتابهای خاصی را برای افراد خاصی در نظر بگیرید و بقیه را از دسترسی به آنها محروم کنید نوعی بی احترامی به شعور مخاطبان است.در ضمن ایجاد وقفه سه دقیقه ای تقریبا هیچ تاثیری در افزایش مراجعه کنندگان نخواهد داشت و نوعی تبلیغ منفی محسوب میشود امیدوارم که با برگشت به سیاق قبلی و افزایش تعداد کتابناکها سعی در افزایش کیفیت سایت و به طبع آن افزایش بازدیدکنندگان برآیید. نه با ایجاد مانع و محدودیت که باعث سر خوردگی می شود
PSD Photoshop - April 2010
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک