رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پستچی: آخرین روزهای پابلو نرودا
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 191 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 191 رای
✔️ پستچی، کتابی است برگرفته از زندگی و آثار "پابلو نرودا"، شاعر مبارز اهل شیلی، که دوازده روز پس از قتل دوستش "سالوادور آلنده" می‌میرد. این نوشته بازنمایی زندگی مردم شیلی و نحوه ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با پابلو نرودا و اشعار اوست. طنز زیبایی که نویسنده در بیان حوادث دوران قبل از کودتا و شرح دوستی و صمیمیت پستچی و شاعر به کار برده، جذاب است.
«آنتونیو اسکارمتا» در این رمان از چشم یک پستچی جوان که هر روز نامه‌های بی‌شمار نرودا را به خانه‌اش می‌برد، از آخرین سال‌های زندگی این شاعر و از چگونگی کودتای پینوشه و قتل آلنده سخن گفته است که از این نظر این ماجرا بسیار شنیدنی است.

قهرمان داستان یک پستچی جوان کم‌سواد به نام «ماریو» است که در دهکده‌ای کوچک مشغول به کار است. تنها مشتری وی، پابلو نرودای شاعر است که به این دهکده تبعید شده است. وی تحت تأثیر افکار نرودا قرار می‌گیرد، و ضمن ایجاد یک رابطۀ دوستانه که تا زمان مرگ نرودا ادامه می‌یابد، تبدیل به یک شاعر انقلابی و آزادی‌خواه می‌شود و و راه پابلو نرودا را ادامه می‌دهد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پستچی: آخرین روزهای پابلو نرودا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پستچی: آخرین روزهای پابلو نرودا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک