رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

خاطرات پراکنده رجال پهلوی

خاطرات پراکنده رجال پهلوی
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
به کوشش: محمدحسن طباطبائی

از یادداشت ناشر:
کتابی که در دست دارید مجموعه ای است از خاطرات و یادها و ملاحظات بعضی رجال و افراد سرشناس سیاسی و اجتماعی عصر پهلوی که عمدتاً بطور پراکنده در خارج از کشور انتشار یافته و مواردی هم مستقیماً توسط روایتگر خاطره به ما تسلیم شده است.
برخی از این خاطرات شامل چند بخش نسبتاً طولانی، ناظر بر رویدادها و حوادث تقریبا یک دهه از تاریخ معاصر ایران است و بعضی دیگر خلاصه و کوتاه و تنها یک یا چند خاطره مشخص را روایت میکند ولی هر چه هست مهم جالب نظر بودن آنها برای خواننده جستجوگر و کنجکاو است.
از آنجا که رخدادها و خاطراتی که توسط رجال و سیاستمداران بازگو می شود، همواره روشنگر گوشه هایی از اتفاقات تاریخی و مورد توجه طیف علاقمند به تاریخ معاصر است، بر آن شدیم تا این نوشته ها را برای مطالعه خوانندگان داخل کشور گردآوری کرده و منتشر نماییم. در گزینش خاطرات سعی شده است در حد امکان «نو بودن» و به قول معروف دست اول بودن اکثر آنها ملحوظ شود تا برای خواننده واجد خصوصیت «تازگی» باشد.
باید این نکته را نیز یاد آور شویم که یکی دو مورد از خاطرات کتاب توسط افرادی روایت شده که هر چند الزاماً اطلاق عنوان (رجال یا سیاستمدار) به آنها مصداق ندارد ولی بهر حال در زمان خود و در جامعه ایرانی هر یک به نوعی افرادی مطرح و شناخته شده بوده اند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1403/03/05
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات پراکنده رجال پهلوی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خاطرات پراکنده رجال پهلوی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک