رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

جوهر، روش و کارایی ریاضیات ۱

جوهر، روش و کارایی ریاضیات ۱
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
تالیف: گروه مولفین انستیتوی ریاضی استکلووای شوروی

از پیشگفتار:
این کتاب مجموعه ای است از آگاهیهای ریاضی، که آشنایی با آنها، برای هر درس خوانده ای لازم است. با این که کتاب در سالهای پنجاه سده بیستم تنظیم شده و به طور طبیعی شامل پیشرفتهایی که در دهه های بعد پدید آمده، نیست، ارزش خود را در زمان ما هم حفظ کرده است.
از ویژگیهای کتاب جامع بودن و انسانی بودن آن است؛ نویسندگان کتاب، همه جا به تاریخ ریاضیات، فلسفه ریاضیات و کاربردهای ریاضیات توجه داشته اند و «ریاضیات» را به عنوان مجموعه ای یکپارچه و یگانه و تا آنجا که ممکن بوده است با زبانی ساده و غیر تخصصی، بررسی کرده اند. همان طور که در پیش گفتار هیات تحریریه آمده کتاب در انستیتوی ریاضیات اتحاد شوروی و با شرکت و بحث دسته جمعی بزرگترین ریاضی دانان آن زمان شوروی تنظیم شده است و به این ترتیب از غربال نقد ریاضی دانان با صلاحیت گذشته است.
تنها درباره فصل چهاردهم (جلد دوم) با توجه به پیشرفت های حیرت آوری که در دهه های اخیر در ساختمان رایانه ها به وجود آمده، باید گفت، تنها ارزش تاریخی دارد و می تواند خواننده را با موقعیت کار رایانه ها در آغاز پیدایش خود آشنا کند که، به نوبه خود، برای هر کسی جالب است. دیگر فصلها به طور کامل قابل استفاده است و اگر لازم به یادآوری نکته یا نکته هایی بوده ویراستار محترم ترجمه فارسی به آنها اشاره کرده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1403/01/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جوهر، روش و کارایی ریاضیات ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جوهر، روش و کارایی ریاضیات ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک