رسته‌ها

مصدق، نهضت ملی و رویدادهای تاریخ معاصر ایران - جلد ۱۵

مصدق، نهضت ملی و رویدادهای تاریخ معاصر ایران - جلد ۱۵
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
نویسنده:
درباره:
محمد مصدق
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
از پیشگفتار:
هنری کیسینجر: هر کس نفت را کنترل کند ملتها را و هرکس غذا را کنترل کند مردم را کنترل کرده است.
«آمریکا با طعمه گذاشتن در حال به دام انداختن روسیه و چین است و ایران آخرین میخ بر این تابوت خواهد بود که البته ایران هدف اصلی اسراییل هم هست. ما اجازه دادیم که چین ارتش خود را قوی کند و روسیه دوران شوروی خود را بازیابی نماید تا یک غرور کاذب به آنها دست دهد، این یک مرگ وسیع تر را برای آنها خلق خواهد کرد. ما همچون یک تیرانداز ماهری بودیم که به تازه کارها جرات می دهد به طور عادی تفنگ خود را بردارند و تا آنها متوجه شوند شلیک می کند. جنگ آینده بسیار جدی خواهد بود که فقط یک ابر قدرت میتواند آن را ببرد و آن ما خواهیم بود. به همین دلیل است که اتحادیه اروپا عجله دارد که هرچه زودتر یک ابر دولت کامل برای حفظ خود تشکیل دهد چون می داند چه پیش خواهد آمد اروپا مجبور خواهد بود به شکل یک دولت منسجم درآید.
عجله آنها به من میگوید آنها به خوبی میدانند که مرحله نهایی متکی به ما خواهد بود. این آن چیزی است که من خواب آن را دیده ام و این یک لحظه لذت بخش است.»
«هر کس نفت را کنترل کند ملتها را و هر کس غذا را کنترل کند مردم را کنترل کرده است.»
«اگر شما یک آدم معمولی هستید میتوانید خود را برای جنگ آماده کنید. به این شکل که به روستا نقل مکان کنید و یک مزرعه ایجاد نمایید اما باید اسلحه با خودتان داشته باشید که همچون مغولان گرسنگی کشیده لشگر گرسنگان پرسه خواهد زد. همچنین حتی اگر نخبگان بهشت امن و سرپناه ویژه خود را داشته باشند، در دوران جنگ باید همچون افراد عادی متوجه باشند که سرپناه آنها میتواند به خطر افتد.»...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
678
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1403/03/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مصدق، نهضت ملی و رویدادهای تاریخ معاصر ایران - جلد ۱۵

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مصدق، نهضت ملی و رویدادهای تاریخ معاصر ایران - جلد ۱۵
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک