رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

تاریخ اجتماعی معاصر مازندران، قائم شهر و... (۱۲۶۴ - ۱۳۷۵)

تاریخ اجتماعی معاصر مازندران، قائم شهر و... (۱۲۶۴ - ۱۳۷۵)
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
سرسخن:
گفتنی ست تاریخ اجتماعی معاصر مازندران - قائم شهر (شاهی سابق)، در سال ۱۳۹۴ در مجموعه کتاب قائم شهر قطب صنعت مازندران منتشر شد؛ منتها بنا به محدویتی که کتاب داشت به طور کلی در ۸۱ صفحه به چاپ رسید. در واقع بخشی از تاریخ، اسناد و عکسها، فرصت چاپ نیافتند، بنابراین لازم دیده شد جهت تکمیل کتاب، جداگانه با افزودن بخش یاد شده به طور مستقل منتشر شود. اهمیت چنین کاری، بیش از همه جهت بهره گیری وسیع تر مراکز علمی - پژوهشی، دانشگاهی، اهل تحقیق و دوستداران تاریخ معاصر مازندران صورت گرفت.
شایسته است از کوششهای بی دریغ سرکار خانم فرزانه اسبقی مدیر محترم انتشارات پژواک فرزان و دو همکار گرامیشان سرکار خانم کبری شاه پری مدیر فرهنگی و سرکار خانم زهرا غلامی طراح، نهایت سپاس را داشته باشم و نیز از مهندس آرمان سلیمانی دشتکی و مهندس بهداد یزدان پناه لموکی به خاطر انجام امور کامپیوتری تشکر کنم. شایان ذکر است در دور نخست انتشار کتاب «قائم شهر (شاهی شهر) قطب صنعت مازندران» که تاریخ مذکور از جمله بخش محوری آن کتاب محسوب می شود، از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور دکتر احد جاودانی، دکتر حسین نورانی کوتنایی و دکتر سید صمد حسینی واسو کلایی و از ارشاد اسلامی قائم شهر جناب سید علی علوی و از میراث فرهنگی استان جناب دکتر دلاور بزرگنیا همراه با جمعی از اساتید دانشگاه ها و برخی بزرگان دیگر رونمایی شد که از توجه آنان به امر مهم مسئله فرهنگی - پژوهشی استان، که پس از ده سال کار مستمر حاصل آمد، نهایت سپاس را داشته باشم.
طیار یزدان پناه لموکی
بهار ۱۴۰۱
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/08/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ اجتماعی معاصر مازندران، قائم شهر و... (۱۲۶۴ - ۱۳۷۵)

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخ اجتماعی معاصر مازندران، قائم شهر و... (۱۲۶۴ - ۱۳۷۵)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک