رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دمیان
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
سرآغاز داستان:
داستانم را اگر به گذشته باز نگردم نمیتوانم بنویسم. اگر ممکن بود به دورترین دوران به دوران نخستین کودکیم و از آن فراتر به اصل و تبار خانوادگیم باز می گشتم.
شاعران چون داستان سرایی آغاز کنند، به گونه ای رفتار می کنند که انگار خدایانند با توان نگریستن به گذشته ها و اندیشیدن به هر داستان و ماجرای انسانی و آن را به گونه ای می پردازند که گویا خداوند قادر متعال که در همه جا حاضر و ناظر است. آنها را صاف و پوست کنده و با حقیقتی کاملاً عریان و آشکار روایت می کند. و من این کار را بهتر از شاعران نتوانم کرد؛ لیکن من به داستانم بیش از آن ارج می گذارم که شاعر داستان خویشتن را زیرا که داستان خود من است - و داستان یک انسان - و نه داستان یک انسان ساختگی و آرمانی، بلکه موجودی واقعی زنده بی مانند و بی همتا این روزها مردم بیش از روزگاران دیگر از صفاتی که یک انسان واقعی و ارزنده را می سازند بی خبرند و انسانها را - که از نظر طبیعت رویداد یا تجربه ای گرانبها و بی مانندند - به صورت گروهی می کشند و با تیر می زنند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/05/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دمیان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دمیان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک