رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
انسان در عصر توحش
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
محمود عنایت
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 8 رای
انسان در عصر توحش، اثر اولین رید، انسان شناس برجسته آمریکایی، کتابی است درباره روابط اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی انسان های اولیه، خصوصا زنان در دوران ابتدایی. دید علمی این کتاب آنچنان قوی است که کلیه کتابهای مربوط به این موضوع را تحت الشعاع جامعیت خود قرار داده است. از دیدگاه دانشمندان برجسته علوم انسان شناسی و مردم شناسی، این کتاب، یکی از بزرگترین گامها در پی بردن به روابط زن و مرد در عصر توحش شناخته شده است.
اولین رید که چند سال پیش از این بدرود حیات گفت، یکی از مبارزان نام آور در نهضت ضد جنگ ویتنام و از مخالفان سرسخت سیاست های تجاوز کارانه ی دولت آمریکا در کشورهای دنیای سوم بود. در کتاب حاضر اولین رید ستمی را که دانشمندان مرد سالار غربی، از نظر تحقق بر زن ماقبل تاریخ روا داشته اند، افشا می کند. صاحب نظران علوم انسان شناسی و جامعه شناسی خواندن این کتاب را به همه توصیه کرده اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Kandooo
Kandooo
1401/11/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انسان در عصر توحش

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خود عنوان کتاب نشان از پیشداوری نویسنده در مورد جهان های باستان دارد. کتاب های آسمانی همگی ابراز می کنند که هر آنگاه آدمی بر روی زمین بوده, خدای مهربان به او با دیده شفقت نگریسته برای رستگاری وی پیامبرانی ارسال داشته است. اینکه انسان های باستان را به عصر "توحش" منتسب کنیم اهانت به مقام انسانی و فرستادگان الهی است.
انسان در عصر توحش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک